Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:43:12 GMT

شعبه حل اختلاف اصناف در شهرری ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۹۸۸۰

شعبه حل اختلاف اصناف در شهرری ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، داریوش قاسمی زاده رئیس دادگستری، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری و عیوضخانی رئیس مجتمع شورای حل اختلاف شهرری صبح امروز به منظور ایجاد شعبه ویژه و اختصاصی صنوف در محل اتاق اصناف حضور یافتند.

داریوش قاسمی زاده رئیس دادگستری شهرری ضمن تقدیر از عملکرد اتاق اصناف در کنترل بازار و کشفیات قابل توجه کالاهای اساسی اظهار کرد: ایجاد شعبه حل اختلاف با همکاری همه جانبه اتاق اصناف شهرستان ری به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش صلح و سازش بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شعبه به پرونده.های اختلافات صنفی پرداخته می‌شود و در این راه از افراد معتمد و مجموعه‌ اتاق اصناف  کمک گرفته می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان ری در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم تا در روزهای آینده با هماهنگی رئیس شورای حل اختلاف و سرپرست شورای حل اختلاف ری این مهم را اجرایی کنیم.

در ادامه غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری ابراز داشت: در حال حاضر بهترین نوع پایان پرونده ها اصلاح ذات البین است که امیدواریم با همکاری اتاق اصناف شهرستان ری این موضوع عملیاتی شود و از ظرفیت اتاق اصناف برای شرح و سازش استفاده خواهد شد.

وی افزود: ارتباط خوب و سازنده اتاق اصناف شهرستان ری و همکاران باعث شده در زمینه کاهش اختلافات انتظار ما از اتاق اصناف افزایش یافته و به دنبال اختصاص شعبه مربوطه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اتاق اصناف شهرستان ری شهرستان ری اتاق اصناف حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان