Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرسیان عضو تیم تکواندوی پسران رده سنی نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد است. 

وی افزود: رقابت ‌های تکواندوی رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در ۲ بخش پسران و دختران به مدت سه روز و از هفت تا ۹ خردادماه ۱۴۰۱ در تهران، خانه تکواندوی فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

سرپرست هیأت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها انتخاب اعضای تیم ملی تکواندوی پسران و دختران رده سنی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان است. 

هاشمی عنوان کرد: هزار و ۱۰۰ تکواندوکار پسر و دختر رده سنی نوجوانان از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها حضور داشته و در وزن های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند. 

وی ابراز داشت: علی پرسیان از کهگیلویه و بویراحمد در وزن ۵۱- کیلوگرم این دوره از رقابت ها با برتری مقابل حریفان خود به مقام نخست و نشان طلا دست یافت. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است. 

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو یاسوج کهگیلویه و بویراحمد رده سنی نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد