Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: بر سر بازیکنان داد می‌زنم اما قصد تخریب ندارم و همه تلاش من برای آموزش بازیکنان جوان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در تمرین صبح امروز (دوشنبه) تیم ملی اظهار داشت:  تمرینات بسیار بانشاط برگزار می‌شود و شاهد حضور بازیکنان جدید و روش جدید تمرین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما تلاش می‌کنیم تا به هماهنگی لازم برسیم. هم مربیان و هم بازیکنان بر تمرینات تسلط دارند.

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: نوع تمرینات کمی با قبل فرق کرده و با نشاط تجربه شده است از نظر فنی نیز باید بعد از بازی‌های رسمی اظهار نظر کرد مربیان تیم ملی دانش بالایی دارند و ما نیز باید تلاش کنیم تا نتایج مناسبی بگیریم.

حدادی گفت حدود 11 بازیکن جدید به اردو اضافه شدند و من سعی می کنم با آنها حرف بزنم و نکات مهم را به آنها یادآوری کنم که در بعضی موارد هم ممکن است بر سر آنها داد بزنم اما قصد تخریب ندارم و همه تلاش من برای آموزش بازیکنان جوان است بازیکنان مستعد دی در اردو حضور دارند اما کار زیادی پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی پست‌ها دچار کمبود بازیکن و محدودیت هستیم که امیدواریم با تدبیر فدراسیون و پشتوانه‌سازی این مشکل نیز برطرف شود.

وی در مورد سعید ارمغانی سرمربی جدید تیم ملی گفت: او چند سال در اروپا با مربیگری کرده و شنیده‌ام که در دوران بازی نیز بازیکن باهوشی بوده و در تمرینات تاکتیک های بسیار خوبی ارائه کرده است.

حدادی در مورد بازی با تیم ملی قزاقستان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی خاطرنشان کرد: قزاقستان تیم بسیار خوبی است و شبیه تیم‌های اروپایی بازی می‌کند من از سایر بازیکنان نیز در مورد کیفیت این تیم پرسیده‌ام. باید قزاقستان را شکست دهیم تا صعودمان به جام‌جهانی آسان‌تر باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حامد حدادی بسکتبال ایران حامد حدادی بسکتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

به نقل از رمانیوز؛ ایوان اندیکا از دیروز به تمرینات گروهی رم بازگشت و مجوز انجام فعالیت های سنگین را دریافت کرد. به این ترتیب او می تواند در بازی مقابل ناپولی، جالوروسی را از روی نیمکت همراهی کند. اندیکا برای بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن کاملا در دسترس ده روسی خواهد بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!