Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مظفر رجب زاده امروز در جمع شاعران اهل بیت تبریز با گرامیداشت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد، نقش امام راحل را در ظلم ستیزی و احیای ارزشهای اسلامی و هدایت مردم بی نظیر دانست و بر لزوم پرداختن به اندیشه‌های امام راحل در اشعار تصریح کرد.

وی سپس با تجلیل از نقش انجمن شاعران اهل بیت (ع) در تربیت شاعران آئینی و انقلابی افزود: انجمن شاعران اهل بیت علیهم السلام انجمنی بسیار مغتنم در تبریز بوده و در هدایت و شکوفایی استعدادهای شعری شاعران جوان و اعتلای شعر آئینی و انقلابی تأثیر بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز خاطر نشان کرد: در انجمن شاعران اهل بیت، شاعران جوان و پیشکسوت آخرین سروده‌های خود را هر هفته با موضوعات اهل بیت و انقلاب قرائت کرده و اساتید نقطه نظرات خود را می‌گویند و در شکوفایی شعر آئینی گام‌های مهمی برداشته می‌شود و به قول سعدی شیراز متکلم را تا ایراد نگیرند سخنش رنگ صلاح نپذیرد.

وی ادامه داد: امروز یکی از برنامه‌های دشمنان اسلام تحریف و وارونه نشان دادن حقایق است که شاعران انقلابی اهل بیت (ع) بایستی با طبع و شعر خویش در این خصوص روشنگری کنند.

حجت الاسلام رجب زاده افزود: رشد کشورمان ایران بعد از انقلاب در تمامی عرصه‌های اعجاب انگیز و بی سابقه بوده ولی همواره دشمنان، با تبلیغات گوناگون، پیشرفت‌های کشورمان را تحقیر می‌کنند.

رجب زاده ادامه داد: جنگ بین حق و باطل تمامی ندارد لیکن برای خنثی سازی تبلیغات دشمنان بایستی اهل قلم و شعرای انقلابی اهل بیت (ع) دست به مجاهدت ادبی بزنند.

رجب زاده اظهار داشت: کشورهایی که گوش به فرمان آمریکا هستند طبیعی است که با استکبار اختلافی نخواهند داشت اما کشوری مانند ایران اسلامی که در مقابل استکبار ایستاده همواره مورد هجمه‌های گوناگون استکبار و آمریکا خواهد بود و این نکته را باید یاد آوری کرد که مؤدبانه ترین تعبیری که ترامپ در مورد کشور عربستان بکار برد گاو شیر ده بود همانگونه که صدام تا مادامی که گوش به فرمان بود مورد حمایت بود وقتی چموشی کرد از سر راه خود بر داشتند.

وی در پایان به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین تاکید دارند که در این راه شاعران از پیشروان جهاد تبیین هستند.

در این مراسم تعدادی از شاعران سروده‌های خود را در مورد امام راحل و شهدا و ائمه اطهار قرائت کردند.

کد خبر 5502757

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی مجمع شاعران اهل بیت شاعران انقلاب بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع آلودگی هوا شیراز احتکار خراسان رضوی شاعران اهل بیت امام راحل رجب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی اطهر ظهر یکشنبه در تجمع دانشجویان دانشگاه اراک با اشاره به صدور انقلاب به عنوان یکی از اهداف امام خمینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما، انقلاب انسانیت و آزادی است و دفاع دانشجویان مظلوم از مردم فلسطین حاصل این دستاورد است و در سال‌های آینده نیز چنین انسان‌هایی که حق را درک کرده و به سمت آن حرکت می‌کنند، افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به قیام امام عصر برای بیداری انسان‌ها ادامه داد: امام عصر برای اتحاد بین انسان‌های آزاد با هدف نابودی نظام استکبار و نابودی کسانی که ظلم می‌کنند، قیام خواهد کرد.

وی محدودیت علم و اطلاعات را از انواع استکبار دانست و افزود: آنها تصور می‌کنند که با ظلم، ایجاد رسانه‌ها و نظام‌های جدید می‌توانند افکار مردم را آلوده کرده و رفتار مردم را تغییر دهند.

مهدوی اطهر با اشاره به هزینه‌های بسیار و ایجاد دیپلماسی‌های عمومی از طرف استکبارگران گفت: مستکبران نمی‌دانند فطرت مردم بر اساس فطرت الهی است که به طور حتم بیدار خواهند شد.

وی ادامه داد: سلبریتی‌هایی که در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ از عده‌ای دانشجو و غیردانشجوی ساختارشکن حمایت می‌کردند، کجا هستند که بیداری دانشجویان عالم و حمایت آنها از فلسطینیان را مشاهده کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اراک گفت: تفاوت مؤمن و غیرمومن در عمل و شجاعت اوست و به طور حتم روزی خواهد رسید که شاهد ظهور امام عصر و تحقق اهداف شهدا باشیم.

حجت الاسلام مهدوی اطهر تاکید کرد: امنیت، بیداری و زندگی خود را مرهون شهدا هستیم و کسی که از انسانی دفاع نکند و انسانیت را نفهمد و دیگران را برده خود کند، از انسانیت خارج است.

وی با اشاره به ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای افزود: باید با ایجاد موج، امر به معروف را در سطح بین‌المللی انجام داده و وظیفه خود در برابر معروف‌ها و منکرهای عالم به درستی انجام دهیم و نباید مانند عاشورا در قبال انحرافات سکوت کرد.

هسته‌های دانشجویی صدای خود را به گوش جهانیان برسانند

رئیس دانشگاه اراک نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت واکنش انسان‌ها به نسل‌کشی در غزه گفت: دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در پاسخ به مطالبه حقوق خود مورد تجاوز و وحشیگری قرار می‌گیرند و اساتید باید با تبیین درست، دانشجویان را نسبت به این موضوع آگاه کنند.

مجتبی ذوالفقاری با تاکید بر اینکه هسته‌های دانشجویی باید صدای خود را به جهانیان برسانند، ادامه داد: باید ذات وحشی، سفاک، کودک‌کش و بی‌ریشه اسرائیل برای جهان روشن شود.

وی تاکید کرد: باید همانگونه که دانشجویان آمریکایی با وجود دستگیری توسط پلیس از هر فرصتی برای اعتراض استفاده می‌کنند، این گفتمان در دانشجویان ایرانی هم شکل گیرد.

کد خبر 6091190

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • آثار سعدی را با نثری روان به نوجوانان ارائه می کنیم
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال