Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده و کارگردان گلستانی گفت: متأسفانه افرادی هنرمندنما و سلبریتی به نمایندگی از سینمای ایران روی فرش قرمز و در مراسم و محافل جشنواره کن حضور می‌یابند و به جای هویت بخشیدن به فرهنگ سرزمین مادری خودشان به صورت مام میهن چنگال می‌کشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصیب کوهی پیرامون سیاست زدگی جشنواره های خارجی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: جشنواره فیلم کن فرانسه در سال ۱۹۴۶ تأسیس و هر ساله در ماه مه برگزار می‌شود، متأسفانه افرادی که در این چند ساله اخیر به عنوان هنرمندنما و ســلبریتی به نمایندگی از سینمای ایران روی فرش قرمز و در مراسم و محافل جشنواره کن حضور می‌یابند، به جای هویت بخشیدن به فرهنگ سرزمین مادری خودشان به صورت مام میهن چنگال می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی بازیگران  با حاشیه سازی و  و موضع گیری علیه کشور به دنبال محبوبیت در جشنواره های ضد ایرانی خارج از کشور هستند تا از این طریق بتوانند به شهرت و پول دست یابند.     کوهی با اشاره به اکران فیلم برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی و بازی نوید محمد زاده و ترانه علیدوستی و پیمان معادی گفت: انچه باعث تاسف است وجود بازیگرانی است که با امکانات مملکت رشد کردند ولی متاسفانه در باطن شان ذره ای عرق وطن دوستی و وطن پرستی یافت نمی شود ولی در ظاهر سعی میکنند خود را طرفدار مردم نشان دهند.   این مستندساز گلستانی ادامه داد: ترانه علیدوستی که سخنان خود ادعا میکند از صبح تا شب در حال جنگیدن برای رسیدن به خواسته هایش است می تواند بگوید اگر این همه مشکلات در کشور وجود داشت و شما امکاناتی نداشتید چطور به این جایگاه رسیده اید، شما چطور می توانید اینچنین به مردم و سرزمین تان پشت پا بزنید و آرد الک شده وطن را بخورید و آن را مفت به شمن بفروشید.   کوهی بیان کرد: این سلبریتی‌های حاضر در جشنواره باید پاسخ دهند چرا غرب و آمریکا از تحریم ها و مشکلاتی که برای مردم کشورشان به وجود آوردند سخنی نگفتند آیا آنها نمی دانند همین کشور فرانسه چه مشکلاتی را برای مردم ایران به وجود آورد از ارسال سرنگ های آلوده ایدز تا تحریم های ظالمانه بدون دلیل بر علیه مردم؛ آنها اگر به دنبال باز کردن گره ای از مشکلات کشور هستند باید این موارد را مطرح میکردند.   وی با اشاره به اینکه نخل سوخته وطن ارزشمندتر از نخل طلایی کن، تصریح کرد: ترانه علیدوستی باید پاسخ دهد کشورش را به چه قیمتی به مزایده گذاشته است قیمت کف و هورا کشیدن برایش چقدر تمام شد، شما باید بدانید تاریخ ثابت کرده آنان که شرف و آبرویشان را بفروشند چیزی عایدشان نخواهد شد و آن نخل طلایی که به شما نشان داده اند ثمره ای ندارد.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه خانه هلال شهرستان دشتستان گفت: وقتی از نیاز و اهمیت وجودی این مکان‌ها در روستا و مناطق کم برخوردار صحبت شود به مراتب راه توسعه خانه‌های هلال در سطح کشور نیز هموار تر خواهد شد

عباس احد پور افزود: یکی از موارد مهم در فعالیت و وجود این خانه‌ها توسعه آموزش‌های امدادی و بالا بردن توان خود امدادی مردم در زمان وقوع حوادث است این امر به خودی خود در نمایش اهداف تأسیس خانه‌های هلال نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۴۲ روستا در شهرستان دشتستان تصریح کرد: بایستی تلاش مضاعفی در پیش گرفت و در تأسیس خانه هلال در این منطق همت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شما در همراه کردن خیرین در این مسیر خدمت‌رسانی جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال احمر کشور یادآور شد: در بحث امانات تجهیزات پزشکی باید بحث وقف و امانت بودن را در نگاه مردم نهادینه کنیم و بی شک این مهم باعث افزایش همراهی و همکاری مردم خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به نقش خیرین در ارتقا خدمات خانه‌های هلال گفت: در جذب خیرین تلاش‌های بیشتری باید در دستور کار قرار گیرد این امر مستلزم برنامه ریزی و مدیریت است.

کد خبر 6094226

دیگر خبرها

  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج