Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به پیشنهاد عادل بزدوده کارگردان نمایش «حادثه‌ای در شهر عروسک ها» زنگ افتتاح نمایش توسط کوچکترین کودک تماشاگر و سپس کودکانی که به این کار تمایل داشتند، نواخته شد. ای اثر نمایشی از روز گذشته ۸ خرداد اجرای عمومی خود را در مرکز تئاتر پارک لاله آغاز کرد.

نویسنده نمایش «حادثه ای در شهر عروسک ها» مرحوم اردشیر کشاورزی و طراح صحنه، دکور و عروسک زنده یاد کامبیز صمیمی‌مفخم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی پوستر و بروشور توسط بهزاد غریب‌پور و ساخت عروسک توسط عادل بزدوده و علیرضا حسین‌پور انجام شده است. بازیگران و بازی دهندگان عروسک نمایش «حادثه ای در شهر عروسک ها» همایون صلاحی، نگار گودرزی، المیرا طالبی، آنا نمکچیان و ناصر احمدی‌فر هستند.

سایر عوامل این نمایش که بازتولید شده است عبارتند از دستیار کارگردان: حمیدرضا بزدوده، آهنگساز: مرجان منجزبی، مسئول نور و صدا: محمدرضا شاملوفرد، مدیرصحنه: آنا نمکچیان، عکاس: الهه کریمی، روابط عمومی: روژین ستاری و ریحانه مطهری، امور رسانه ای و تبلیغات فضای مجازی: روشنک کریمی.

نمایش «حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها» هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۸ در مرکز تئاتر پارک لاله به صحنه می‌رود.

کد خبر 5502734 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: عادل بزدوده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تئاتر ایران تئاتر کودک و نوجوان تئاتر ایران فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان کارگردان تئاتر محمد خزاعی سازمان سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره فیلم کن خانه هنرمندان ایران عکاسی آلبوم موسیقی هنرمندان تئاتر بنیاد سینمایی فارابی فیلم سینمایی حادثه ای در شهر عروسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه