Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «سیدعلیرضا موسوی‌نژاد» سرپرست اداره‌ کل آموزش و پرورش خراسان‌جنویی امروز در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی شهیدین قاسمی شهرک مهرشهر بیرجند اظهار داشت: یکی از طرح‌های وزارت آموزش و پرورش که در سطح کشور انجام می‌شود طرح گسترش فضا‌های ورزشی با عنوان «شهید سلیمانی» در آموزشگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح ۳۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در خراسان‌جنوبی ساخته می‌شود که سهم شهرستان بیرجند از این میان۱۰ طرح شامل ۲ سالن ورزشی سقف بلند، ۵ زمین چمن مصنوعی و ۳ زمین ساحلی است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: مدرسه شهیدین قاسمی مهرشهر بیرجند در دو شیفت صبح و عصر ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که پروژه ورزشی این آموزشگاه با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار  قریب‌بر ۷ میلیارد تومان احداث می‌شود.

موسوی‌نژاد یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود سالن ورزشی شهیدین قاسمی شهرک مهر شهر بیرجند تا دهه مبارک فجر امسال آماده بهره برداری شود که با بهره برداری از آن قریب ۴ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی این شهرک اقماری از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با احداث ۳۰  پروژه ورزشی  در قالب «طرح شهید قاسمی» حدود ۸ هزار متر فضای ورزشی به مدارس خراسان‌جنوبی اضافه می‌شود که نقش مهمی در ارتقای سلامت جسمی و کشف استعداد دانش آموزان در زمینه‌های ورزشی دارد.

سرپرست ادراه کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اعتباراتی که برای ساخت این طرح‌ها در نظر گرفته شده است ۹ میلیارد تومان است که با توجه به حجم کار این مقدار اعتبار کافی نیست و به کمک خیران و سایر دستگاه‌های دولتی نیاز است.

موسوی‌نژاد با اشاره به تخصیص یک میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش به این پروژه ورزشی افزود: مابقی اعتبارات مورد نیاز این سالن ورزشی از محل منابع استانی و مشارکت خیرین جذب و هزینه می‌شود.

وی یادآور شد: همزمان بر کلنگ‌زنی سالن ورزشی شهرک مهر شهر بیرجند 30 طرح ورزشی دیگر با ارزش 30 میلیارد تومان در  قالب طرح شهیدسلیمانیِ کلنگ زنی و عملیاتی می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرور ش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این ۳۰ طرح شامل احداث ۱۲ زمین چمن مصنوعی، ۱۲ زمین فوتبال ساحلی و ۶ سالن ورزشی است که در شهرها و روستاهای خراسان جنوبی کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

به گزارش فارس؛  طرح ملی «شهید سلیمانی»در راستای تحول در فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان، ارتقای سلامت جسم و روان دانش آموزان و افزایش سرانه ورزشی مدارس، در خراسان جنوبی اجرا می شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: میلیارد تومان آموزش و پرورش خراسان جنوبی سالن ورزشی کل آموزش کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸۶۰ میلیون تومان در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان محکوم کرد.

محدثی نژاد بیان کرد: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت ۸۵۸ میلیون تومان معادل ارزش سوخت، صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: این پرونده مربوط به محموله‌ سوختی است که مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، کشف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی