Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع (طوس) اشاره کرد و اظهارداشت: از تمامی هم استانی‌های و کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در سطح راه‌های استان تردد دارند، دعوت بعمل می‌آید؛ مشکلات مرتبط با ایمنی راه‌ها را که نیازمند اقدام سریع برای برطرف کردن دارد را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: موضوعات قابل گزارش در فاز اول: لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راه‌ها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه‌ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ‌های تند فاقد علایم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکار سازی موقعیت‌های غیرمنتظره و مخاطره آمیز، ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌هاست.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:  این اداره کل مسوولیت نگهداری بیش‌از ۱۳ هزار کیلومتر راه ارتباطی را در استان بر عهده دارد و راهداران پر تلاش این استان بصورت شبانه‌روزی در مسیرهای ارتباطی جهت سفر ایمن کاربران جاده‌ای در حال خدمت است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان زاهدان جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، بیان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • توسعه زیرساخت‎‌های شهری و توانمندی‌سازی شهروندان راهکار رویایی با بحران‌ها است
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان