Web Analytics Made Easy - Statcounter

اپوکسی امروزه تبدیل به یکی از پر استفاده ترین مواد در صنایع مختلف شده است. این ماده قبلاً وارداتی بود که در حال حاضر به همت مهندسین و متخصص شرکت کفپوش صنعت آریا، تولید و عرضه این محصول در کشور عزیزمان فراهم شده است.

به سراغ این شرکت رفته‌ایم تا با محصولاتشان بیشتر آشنا شویم. این شرکت پروژه‌های بسیاری را در ایران و در کشورهای همسایه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های محصولات اپوکسی را بررسی کرده و سایر محصولات تولیدی شرکت کفپوش صنعت آریا را با هم بررسی کنیم.

کفپوش صنعت آریا

شرکت فنی مهندسی کفپوش صنعت آریا با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت و تجربه درخشان در صنعت ایران، در عرصه‌های مختلف طراحی و مهندسی، تأمین مواد و اجرای انواع کفپوش اپوکسی، پوشش‌های صنعتی و سیستم حفاظت از خوردگی فعال است.

این شرکت تمام استانداردهای بین‌المللی مورد نیاز برای تولید محصولات و اجرای پروژه‌های از جمله استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ را کسب کرده است.

از جمله پروژه‌های موفق این شرکت می‌توان به پوشش اپوکسی وزارت نیرو، کاشی ضد اسید پارچین تهران، کفپوش پلی یورتان سازمان بنادر باکو آذربایجان، کفپوش اپوکسی صدا و سیمای تهران، اپوکسی بیمارستان شهید رجایی تهران، اپوکسی سرم سازی شیراز، عمار برتر هرات افغانستان، کفپوش اپوکسی شورای نگهبان در تهران و بسیاری از پروژه‌های دیگر اشاره کرد.

در ادامه برخی محصولات بر پایه اپوکسی و پلی یورتان این شرکت را با هم مشاهده خواهیم کرد.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

اگر در محیط‌هایی هستید که الکتریسیته ساکن در آن وجود دارد قطعاً به فکر کفپوش مناسب این فضا افتاده‌اید. کفپوش آنتی استاتیک محصولی است که بر پایه اپوکسی و هاردنر پلی آمین تغییر شکل یافته تولید می‌شود. مهندسین کفپوش صنعت آریا در طراحی و ساخت این محصول که طبق استانداردهای جهانی تولید می‌شود از نوعی عامل شیمیایی آلی استفاده می‌کنند که موجب هدایت الکتریسیته ساکن از سطح به منابع تخلیه الکتریسیته ساکن می‌شود.

از جمله مکان‌هایی که کفپوش آنتی استاتیک در آن کاربرد دارد می‌توان به: اتاق‌های کنترل، کلین روم، اتاق سرور، صنایع نظامی، کارخانه‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر اشاره کرد.

کفپوش پلی یورتان ورزشی

در محیط‌های ورزشی ممکن است از کفپوش‌های مختلفی استفاده شود ولی در سالن‌های بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال و سایر فضاهای سرپوشیده و روباز، هیچ محصولی به اندازه کفپوش پلی یورتان کاربرد ندارد.

کف سالن‌های ورزشی با توجه به نوع استفاده‌ای که دارند باید دارای ویژگی‌های مهمی چون ضربه گیری و انعطاف پذیری باشند چرا که این ویژگی‌ها در تأمین امنیت ورزشکاران و حضار در محیط ورزشی اهمیت زیادی دارد. برای رسیدن به این هدف، در ساخت این محصول از لاستیک و پلاستیک‌ها با ضخامت‌های مختلف با هدف کمتر کردن صدمات احتمالی که ممکن است به بدن ورزشکار وارد شود استفاده می‌شود. کفپوش ورزشی پلی یورتان کاملاً یکپارچه و بدون درز است و تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد، تعمیر و نگهداری آن آسان و بهداشتی و مقاوم است.

کفپوش‌های صنعتی تزئینی و دکوراتیو

از اپوکسی می‌توان در تولید و اجرای پوشش‌های صنعتی تزئینی که خود گروهی از محصولات پلیمری هستند استفاده کرد. محصولاتی که بر پایه گروه پلیمری اپوکسی تولید می‌شود، از تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی برخوردار است به طوری که می‌تواند انتخابی بسیار عالی برای پوشش و حفاظت از کلیه سطوح صنایع مختلف برای جلوگیری از خوردگی، ایجاد زیبایی، ایجاد سطوحی با خصوصیت کاملاً بهداشتی و… باشد.

از جمله کاربردهای این محصول در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع شیر و لبنیات، داروسازی و بیمارستانی، کارخانجات چاپ و بسته بندی، پارکینگ‌ها و… اشاره کرد.

مزایای کفپوش اپوکسی

این سری از محصولات پلیمری مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مقاومت بسیار بالای فیزیکی و شیمایی سرعت بالا در اجرا ترمیم آسان و سریع بدون هیچ‌گونه درز طرح‌های گوناگون گرانیتی، ابر و باد و... ضد لغزش مقاوم در برابر سایش و ترافیک سنگین کاملاً بهداشتی و شست و شوی آسان از کفپوش اپوکسی در چه مکان‌هایی استفاده می‌گردد؟

همانطور که اشاره کردیم، این محصول به دلیل ویژگی‌ها و خواصی که دارد، قابلیت نصب و اجرا در طیف بسیار وسیعی از مکان‌ها را دارد. در ادامه به برخی از رایج‌ترین مکان‌هایی که این محصول در آن نصب می‌شود اشاره خواهیم کرد.

پارکینگ انواع ساختمان‌ها استودیوهای صدا و سیما محیط‌های ورزشی بیمارستان، کلینیک و اتاق عمل کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی ویلاها و منازل شخصی لوکس آشیانه نگهداری هواپیما انبارها و... چرا باید به کفپوش صنعت آریا اعتماد کنیم؟

آزمایش‌های متعدد بر روی محصول

تضمین قیمت و کیفیت

دارای استانداردهای تخصصی ISO

بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان

بیش از ۱۰۰۰ پروژه موفق

صاحبان صنایع و مهندسین می‌توانید برای تأمین و استعلام قیمت خرید کفپوش اپوکسی و سایر محصولات و اجرای انواع پروژه‌های کفپوش صنعتی با شرکت کفپوش صنعت آریا در تماس باشید.

کد خبر 578652

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صنعت مجری پروژه مهندسان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کفپوش اپوکسی پلی یورتان ویژگی ها مکان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه تنی چند از اعضای هیات مدیره،‌ معاونان و مدیران عامل شرکت های گروه سایپا ضمن حضور در شرکت فولاد مبارکه و بازدید از خطوط تولید، در نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت در راستای انجام تعاملات بیشتر به گفتگو پرداخت.

جواد توسلی مهر در این نشست مشترک گفت: صنعت فولاد صنعت مادر و یکی از زیرساخت‌های مهم تولید کشور است و از سوی دیگر نیز صنعت خودرو نیز پیشران است.

او با بیان اینکه بحث تولید می‌تواند حال مردم را خوب کند و با پرداختن به تولید و تأمین معیشت مردم سایر مشکلات نیز حل خواهد شد و راهکار آن اعتماد به توانمندی های داخلی و ظرفیت خوبی است که در کشور وجود دارد، افزود: شرکت‌های خودروسازی با حدود ۵۵ میلیون نفر سهامدار در بازار سرمایه رو به رو هستند، علاوه بر این ۶۰۰ هزار خانواده در زنجیره تأمین خودروسازی ارتزاق می‌کنند و گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو حدود ۱۰۰ هزار خانواده را شامل می‌شوند که قسمت بزرگی از اجتماع هستند و اگر روند این دو خودروساز در تولید مناسب باشد حال طیف بزرگی از مردم خوب خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در کشور و در دهه ۹۰ ایران خودرو دیزل زیانی ۱۳ برابر سرمایه داشت، افزود: در این شرایط سهامداران برای انحلال شرکت شکایت کرده بودند، سهامداران عمده از جمله ایران خودرو حال خوبی نداشت اما وقتی روند معکوس شد و افزایش و جهش تولید را در دستور کار قرار دادیم، در سال ۹۹ به چهار برابر میزان تولید رسیدیم و سال 1400 به سود خالص سنگین و سال ۱۴۰۱ به ۷ هزار میلیارد سود خالص رسیدیم و به نسبت همین مبلغ، پول به دولت دادیم و می‌توان گفت ۲ همت برای تولید سرمایه‌گذاری شد که حجم زیادی از اشتغال زایی را به همراه داشت.

او با بیان اینکه امسال در سایپا برنامه‌ای در دستور کار داریم که  ۱۰۰ درصد قابل انجام است، گفت: تولید حدود ۶۷۱ هزار دستگاه خودرو را در دستور کار داریم و این آمار در سال گذشته 480 هزار خودرو بوده است که می‌توان گفت در سال جاری ما ۴۰ درصد افزایش تولید را خواهیم داشت.

توسلی با بیان اینکه اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است، ابراز کرد: ما مواد اولیه را از بورس تهیه می‌کنیم و اگر این قیمت توسط دولت مدیریت و نگهداری شود دیگر هر روز نیاز به قیمت‌گذاری خودرو نداریم و بخش عمده مشکلات در این حوزه برطرف خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای انجام روند اصلاحی، رفتارهای خوبی را شاهد بوده‌ایم، ابراز کرد: امیدواریم تا چند روز آینده نتایج خوبی را از دولت در اصلاح قیمت مواد اولیه دریافت کنیم که بر این اساس تعاملاتمان با زنجیره تأمین از جمله فولادمبارکه بهتر و باعث مناسب تر شدن وضعیت تولید خواهد شد.

او تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های نوین،‌ صنایع دانش بنیان، صنایع های‌تک، ایجاد تنوع محصول و افزایش کیفیت مستلزم جهش تولید و اصلاح ساختارهای مالی است که با انجام این امور یقینا سال متفاوتی در صنعت خودرو کشور خواهیم داشت و رکورد دهه 90 شکسته خواهد شد.

توسلی مهر افزود: تعاملات ما با فولادمبارکه در راستای افزایش 40 درصدی تولید خودرو است که افزایش ۴۰ درصدی اعلام نیاز به ورق خودرو در این راستا است.

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد