Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@18:52:33 GMT

خبر بد برای مستاجران تهرانی/ وام 700 میلیونی منتفی شد؟

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۱۱۵۹

خبر بد برای مستاجران تهرانی/ وام 700 میلیونی منتفی شد؟

 مدیرعامل بانک مسکن گفت: شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن برای زوجین تهرانی به ۷۰۰ میلیون تومان موافقت نکرد و در حال حاضر این تسهیلات با همان سقف های قبلی اعطا می شود.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ۲۶ اردیبهشت ماه در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر، از ارائه پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن زوجین تهرانی به ۷۰۰ میلیون تومان به شورای پول و اعتبار خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همان نشست همچنین بر مطرح شدن پیشنهاد افزایش سقف وام ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان برای مستأجران تهرانی در شورای پول و اعتبار نیز تأکید کرده بود.

وزیر راه و شهرسازی ۳ خرداد در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه حمل و نقل ریلی اعلام کرد: بعدازظهر امروز (۳ خرداد) پیشنهاد افزایش وام ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان در جلسه شورای پول و اعتبار بررسی می‌شود که نهایتاً مصطفی قمری وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی همان شب (۳ خرداد) از تصویب این پیشنهاد خبر داد اما خبری از بررسی پیشنهاد افزایش سقف وام خرید مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان نشد.

در همین ارتباط محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن از عدم موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان خبر داد.

وی افزود: شورای پول و اعتبار با پیشنهاد افزایش وام مشارکتی ساخت مسکن به ۶۰۰ میلیون تومان در تهران موافقت کرده است.

به گفته شایان به نظر می‌رسد شورای پول و اعتبار در نیمه دوم امسال بار دیگر این پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی را بررسی کند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر تسهیلات خرید مسکن با همان سقف‌های فعلی پرداخت می‌شود که شامل ۲۰۰ میلیون تومان وام خرید مسکن فردی و ۴۰۰ میلیون تومان برای زوجین در تهران، ۱۶۰ میلیون تومان برای متقاضیان انفرادی و ۳۲۰ میلیون تومان زوجین ساکن در شهرهای بزرگ، مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر و ۸۰ و ۱۶۰ میلیون تومان برای متقاضیان انفرادی و زوجین ساکن سایر شهرها به همران ۸۰ میلیون تومان وام جعاله مسکن برای کل کشور می‌شود.

منبع: مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: وام مسکن مستاجران تهرانی وام مسکن 700 میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها منتظر باران باشند

مطابق پیش‌بینی‌ها اداره کل هواشناسی استان تهران با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنج‌شنبه تا شنبه در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در سطح استان مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی روزهای آینده آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنج‌شنبه تا شنبه علاوه بر افزایش ابر و وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در سطح استان مورد انتظار است.
شایان ذکر است طی روز پنج‌شنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 749442

دیگر خبرها

  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان