Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:52:01 GMT

شوک به اردوی نفت قبل از بازی با استقلال

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۱۱۹۲

شوک به اردوی نفت قبل از بازی با استقلال

سه بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان جدایی خودشان را از این تیم اعلام کردند.

به گزارش مشرق، پس از حواشی دیدار هفته گذشته نفت مسجد سلیمان که منجر به سیلی خوردن مسعود پورمحمد از سرپرست این تیم شد، او جدایی خودش را با انتشار متن زیر اعلام کرد:

"سلام و عرض ادب خدمت تمامی مردم خوب و غیور دیار مسجد سلیمان

بعد از گذشت ۱۵ سال از حضور من در سطح اول فوتبال ایران و تیم‌های مختلف کشور همچون ملوان، پاس، پارس جنوبی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.که همگی این تیم ها از هوادارن متعصب و با غیرتی بر خوردار بودند، برای بنده همیشه تیم نفت مسجد سلیمان حسابش از بقیه تیم ها جدا بود. چرا؟ چون با این تیم زندگی کردم، اشک ریختم، خندیدم و … با شما هوادارها که هیج چیزی جز خوبی و مردانگی و حمایت از بنده چه در سال صعود به لیگ برتر و چه امسال که متاسفانه بنا به دلایل متعدد فقط توانستیم جشن بقا بگیریم، ندیدم.

مطمئنا حق شما خیلی بیشتر از این‌هاست که فقط با ماندن تیم در لیگ برتر خوشحال شوید. در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود همواره سعی کردم اخلاق مدار باشم و هیچ حاشیه و درگیری برای خود و هم‌تیمی‌هایم ایجاد نکنم که خداراشکر تا به اینجای کار توانستم در پیشگاه خداوند و جامعه فوتبال سربلند باشم.

بیشتر بخوانید:

ماجرای سیلی پس از جشن بقا در لیگ برتر/شکایت بازیکن نفت مسجدسلیمان از سرپرست تیم

بعد از صعود به لیگ برتر علیرغم میل باطنی خود نتوانستم در تیم حضور داشته باشم و روزی که از این شهر رفتم با خودم گفتم که من باید با شما در لیگ برتر هم خاطرات و اتفاقات خوب را رقم بزنم. زمانی که ابتدای فصل از تیم محبوبم به بنده پیشنهاد داده شده، با وجود مبالغ بالاتری که از تیم‌های دیگر (باسند و مدرک عرض می‌کنم) وبه قیمت دوری از خانواده و خیلی مشکلات، دیگر بدون هیچ درنگی پاسخ مثبت دادم و دوباره به تیم خودم برگشتم.

با تمام توان، وجودم رابرای تیم، زمانیکه بازی کردم گذاشتم و در روزهایی که نبودم دعا کردم. هیچ منتی هم نیست چون این نانی که بر سر سفره خانواده ام می‌برم باید حلال باشد. خیلی حرف‌ها در دل من هست. خیلی... فقط و فقط به احترام تیم نفت مسجدسلیمان و هواداران واقعی این تیم سکوت اختیار می‌کنم که در این مواقع حساس و مهم خدشه‌ای به اعتبار تیم وارد نشود. در آخر تشکر ویژه‌ای دارم از تمام شما عزیزانِ دل که همیشه در قلب من جای دارید. به امید روزهای خوب و بهتر برای شهر مظلوم و ستم دیده مسجد سلیمان و تیم ریشه دار و مردمی‌اش.

یا حق

برادرکوچک شما مسعودپورمحمد"

علاوه بر پورمحمد، میلاد باقری و عماد میرجوان نیز با خروج از گروه بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان جدایی خودشان را از این تیم نشان دادند. این در حالی است که نفت مسجد سلیمان امشب و در آخرین هفته لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت و با این شرایط به نظر می‌رسد این سه بازیکن تیم نفتی را دربازی امشب همراهی نخواهند کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت لیگ برتر فوتبال ایران نفت مسجد سلیمان استقلال عماد میرجوان میلاد باقری رضا مهاجری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نفت مسجد سلیمان لیگ برتر تیم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد

هفته گذشته استقلال باید در تبریز با تراکتور بازی می کرد و پرسپولیس در تهران با تیم سپاهان بازی داشت.

به گزارش طرفداری، با توجه به تفاضل برابر استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته و برتری یک امتیازی استقلال، خیلی ها تصور داشتند استقلال در تبریز مساوی کرده و پرسپولیس با پیروزی در تهران صدرنشین خواهد شد.

اما هر دو تیم مساوی کردند تا هیچ چیز در صدر جدول عوض نشود. این هفته برخلاف هفته گذشته این استقلال است که دست بالا را در موقعیت پیش بینی نتایج دارد. استقلال در تهران باید با ذوب آهن بازی کند و پرسپولیس در خارج از خانه باید به مصاف تیم اوج گرفته نساجی برود که در هفته های گذشته خوب کار کرده و حالا پرسپولیس در شهری که سال قبل حشن قهرمانی گرفت، باید از دهان شیر امتیاز بیرون بکشد.

استقلال هم با حریفی مثل ذوب آهن بازی دارد که در بازیهای خارج از خانه خود بسیار خوب کار می کند اما طبیعت فوتبال به خصوص در شرایط امروزی می گوید تیمهای هم سطح، در خانه به خصوص در هفته های واپسین لیگ، بهتر کار می کنند.

بر این اساس باید گفت همان طور که هفته قبل، پیش از شروع مسابقات پرسپولیس دست بالا را داشت، این بار نوبت استقلال است که دست بالا را قبل از انجام مسابقات داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها پیش تاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • خلاصه بازی استقلال ۲-۱ ذوب آهن (لیگ برتر ایران - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال