Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد هرمزگان از ثبت رکوردهای جدید کیفی در تولید تختال در پیشرفته ترین کارخانه تولید تختال کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، عطا ا... معروفخانی با تاکید بر عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای کیفیت کالای ایرانی ، ارتقای کیفیت تختال های تولیدی در فولاد هرمزگان را از استراتژی های اصلی این شرکت خواند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروفخانی ثبت 2 رکورد پی در پی جدید تولید تختال کیفی در اسفند ماه 1400 به میزان 99.37% و در فروردین 1401 به میزان 099.45% نشان از اراده فولاد هرمزگان بر کیفی سازی محصولات دارد.

وی بر بهبود کیفی ذوب های ریخته گری شده اشاره و عنوان کرد : در این بخش نیز میانگین درصد ذوب مطابق سفارش مشتری در سال ۱۴۰۰ برابر 99.87٪ بوده که افزایش قابل توجهی داشته است.

معروفخانی با اشاره به آزمون تکمیلی مایع نافذ که برای اولین بار بطور صنعتی در کشور جهت شناخت عیوب زیر سطحی در تختال های تولیدی در این شرکت برنامه ریزی و اجرایی شده است ، افزود: در این بخش نیز میانگین درصد تختال سالم در سال ۱۴۰۰ برابر با 99.68٪   است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه نتایج به دست آمده را حاصل تعریف پروژه های بهبود و نیز تعریف اقدامات استراتژیک سالیانه، بروز رسانی روش ها و استاندارد نوین بازرسی تختال ، استفاده از تجربیات موفق در سطح هولدینگ فولاد مبارکه در قالب انتقال دانش فنی ، ارتباط نزدیک با مصرف کنندگان و مشتریان فولاد هرمزگان و دریافت بازخورد کیفی مستمر جهت تعریف بهتر و هدفمند برنامه های ارتقا کیفیت محصولات دانست.

 معروف خانی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان تختال در بازارهای جهانی محدود هستند و رقابت شدید در این عرصه وجود دارد ، تصریح کرد: تولید تختال با کیفیت مطلوب از اهمیت و جایگاه ویژه ای در فولاد هرمزگان برخوردار است و شرکت هایی در رقابت موفق خواهند بود که بتوانند با کمترین هزینه با کیفیت ترین تختال را تولید و عرضه کنندو بر این اساس ترسیم ماموریت استراتژیک فولاد هرمزگان، مبنی بر تولید تختال با کیفیت مطلوب و با قیمتی رقابتی است.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ثبت رکوردهای فولاد فولاد هرمزگان تولید تختال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید صمد ضیائی درخصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

دیگر خبرها

  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند