Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین دوره اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران، رونمایی از کتابچه کارآموزی «راهنمای جامع دانشجویان مهندسی مواد و متالورژی ایران» برگزار کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایران اکونومیست، کتابچه کارآموزی تدوین شده در کمیته ارتباط با صنعت اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیران و کارشناسان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتابچه به منظور آشنایی دانشجویان مهندسی مواد و متالورژی با صنایع تدوین شده است تا راهی روشن برای انتخاب علاقه مندان باشد که بتوانند به راحتی و با واقع بینی بهتری مکانی برای کارآموزی دوره کارشناسی، متناسب با علاقه مندی ها و نیاز سنجی مسافت و زمان خود انتخاب کنید.

همچنین این کتابچه دربرگیرنده اطلاعات جامع و کامل از شرکت‌های فعال در حوزه مهندسی مواد در تمامی استان‌های کشور است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: باشگاه دانشجویان ایسنا ، نوزدهمین دوره اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران ، کتابچه راهنمای جامع دانشجویان مهندسی مواد و متالورژی ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشجویان مهندسی مواد و متالورژی مهندسی مواد و متالورژی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد واحد رشت در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

کد خبر 6092415

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع