Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یعقوب عوض زاده در جلسه بررسی پروژه های این شهرستان اظهار کرد: در این شهرستان ۱۲ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیاردو ۷۳۹ میلیون ریال درحوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در این در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید افزود: ابن تعداد طرح در زمینه بهسازی ، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران تصریح کرد: بهسازی جاده نیمدور ، اسپر، موگ، جاده کمربندی بهشت زهرا ، بهسازی جاده پشکان ، بهسازی و آسفالت راه های روستایی آبچیرک آب توت سر آب ننیز ،آبریزی، پاکوه ، اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد ، ارتقا روشنایی باشت،گچساران- لکه گیری هندسی در سطح استان (جاده کمربندی گچساران) تعمیر و بازسازی ساختمان پلیس راه گچساران - شیراز، لکه گیری و رو کش آسفالت پل بریم باشت- خیرآباد- گچساران و لکه گیری و روکش آسفالت محور گچساران- بی بی حکیمه از مهمترین طرح های در دست اجرا اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان است.

عوض زاده اظهار داشت: از این تعداد طرح های در دست اجرا پنج طرح از محل اعتبارات ملی بوده که سال گذشته ۱۳۳ میلیارد ریال به این طرح ها اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۲۵۰ میلیاردو ۷۳۹ میلیون ریال اعتبار به طرح های در دست اجرای حوزه راهداری گچساران اختصاص یافته است.

عوض زاده عنوان کرد: بهسازی جاده نیمدور- اسپر -موگ تکمیل و اعتبار پنج میلیارد ریال، بهسازی آسفالت راههای روستایی آبچیرک( گلزار شهدا) نیز تکمیل، آب توت ، آبرزی و پاکوه با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال به طول ۳ کیلومتر هم اکنون در دست اجراست.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی سه طرح در حوزه راهداری شامل بهسازی جاده پشه کان به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۹ میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال، بهسازی آسفالت راه های روستایی سراب ننیز با اعتبار ۳۹میلیارد ریال و اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال بزودی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران گفت: ارتقا تعمیر و نگهداری روشنایی باشت، گچساران ، دهدشت به طول ۲۸ کیلومتر با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی اظهار داشت: لکه گیری هندسی در سطح استان به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در دست اجراست.

عوض زاده تصریح کرد: لکه گیری روکش آسفالت محور گچساران بی بی حکیمه به طول ۳ کیلومتر و ۶۸۰ متر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۱۰۰ درصد از محل اعتبار ملی با اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: تعمیر و بازسازی ساختمان پلیس راه گچساران_شیراز با پیشرفت ۲۰ درصد و اعتبار ۱۸ میلیارد ریال ولکه گیری و روکش آسفالت پل بریم باشت - گچساران - خیر آباد به طول پنج و نیم کیلومتر با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد از محل اعتبارات ملی در دست اجراست.

اجرای پروژه های شاخص راه و شهرسازی با بیش از یک هزار میلیارد در گچساران

سعید کردلو رئیس راه و شهرسازی گچساران اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم در کشور پروژه‌های شاخص راه و شهرسازی در گچساران فعال شده است.  

وی بیان کرد: در گچساران۵ پروژه شاخص با اعتباری افزون بر یک هزار و ۱۸۱ یک میلیارد ریال در حوزه راه و شهرسازی در دست اقدام است.

 رئیس راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: این پروژه ها اعم از جاده گچساران به گناوه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال و تخصیص ۱۲ میلیارد تومان با پیشرفت ۳۹درصد جاده گچساران _ باباکلان قطعه ۱ و ۲ با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال و تخصیص ۱۳۵ میلیارد ریال و پیشرفت ۷۰ درصد هستند.

کردلو عنوان کرد: پروژه جاده کنارگذر گچساران کمربندی با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال از دیگر پروژه های مهم راه و شهرسازی این شهرستان است که پیمانکاران آن مشخص و به زودی جهت تکمیل این پروژه تاثیر گذار کار خود را آغاز خواهد کرد..

وی گفت: احداث پارک محله‌ای سادات به مساحت ۵ هکتار با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال و تخصیص ۱۰ میلیارد ریال که در بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده در حال حاضر ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران با اشاره به اینکه احداث مجتمع فرهنگی هنری پردیس گچساران با پیشرفت ۷۰ درصد در سال جاری به آن ۱۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد، خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار تاکنون ۵ میلیارد ریال آن به این پروژه تخصیص داده شده است.

کردلو بیان کرد: میزان اعتبارات و تخصیص ها به طرح ها در سال مالی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ انجام شده است.

وی افزود: با تکمیل طرح های شاخص راه و شهرسازی در گچساران تحول چشمگیری در منطقه ایجاد خواهد شد.

کردلو ادامه داد: فاز دوم پروژه جاده گچساران به بابا کلان از حد فاصله پیچ آینه تا پل زهره به طول بیش از ۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۶۸ درصد در دست اجراست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس عوض زاده کردلو راهداری پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی محل اعتبار دست اجراست راه و شهرسازی میلیون ریال بهسازی جاده روکش آسفالت آسفالت راه لکه گیری عوض زاده پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه