Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فریادشیران در گفتگو با طرفداری به مجمع هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظمینان داد شهاب عزیزی خادم نقادر به شرکت در مجمع هیات رییسه نیست

نادر فریادشیران در خصوص مجمع هیات رییسه فدراسیون فوتبال، شهاب عزیزی خادم و شرایط تیم ملی ایران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، نادر فریادشیران در گفتگو با طرفداری در خصوص مجمع فدراسیون فوتبال که فردا برگزار می شود، گفت:

ببینید فوتبال ما به چه روزی افتاده که همه چشم مان را به مجمع 10 خرداد ماه فدراسیون فوتبال دوخته ایم؛ مجمعی که 8 ماه پیش باید عزیزی خادم آن را برگزار می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی دانم مجمع چه ربط به بازی های ملی دارد. نهایتا دو بازی ملی انجام می شد و یه ماه بیکار بودید. مجمع را برگزار نکردید و ارکان های اصلی هیات رییسه مثل نواب رییس، بهاروند و مهرعلی 11 ماه در مسند خود بودند. جدیدا هم عزیزی خادم نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال زده و نوشته که در مجمع شرکت می کنم! نامه ای هم از کامرانی فر دیدم که ایشان گفتند بله شما می توانید به این جلسه مراجعه کنید. وقتی این نامه را دیدم مشخص شد که 10/22 این نامه نگاری از طریق کامرانی فر صورت گرفته است!

او افزود:

آقای عزیزی خادم با توجه به حکمی که صادر شده و کمیته محترم استیناف هم تایید کرده اصلا حق ورود به جلسه را نمی تواند داشته باشد. برخی از منابع حقوقی که برخی از دوستان وارد به این حوزه صحبت کرده اند و اسم شان را نمی برم، گفتند ایشان نمی تواند وارد این مجموعه شود. اعضای مجمع خیال شان راحت باشد که عزیزی خادم تا دو سال بعد هم نمی تواند وارد مجمع شود.

فریاد شیران گفت:

یادم است روزی درباره محرومیت عزیزی خادم صحبت کردم و از رییس کمیته اخلاق می پرسم این حکمی که دادید برای کدام تخلفات عزیزی خادم است؟ مسائل مالی؟ یا اینکه مجمع را برگزار نکرده و افرادی را غیرقانونی به فدراسیون آورده و یا پرداختی ها و قراردادهای آن چنانی با برخی شرکت ها و افرادی که نفهمیدیم چگونه آمدند و رفتند؟ اما بحث خوبیان عالم، امیر اسکندری و دار و دسته ایشان که در فدراسیون فوتبال چندین نفر بودند چه می شود؟ چرا به این قضیه ورود نمی کردید؟ چرا حکم صادر نکردید؟ بحث گزارشی که حراست وزارت ورزش داده بود، و فدراسیون فوتبال هم گزارش کرده بود درباره دستگاه VAR و نماینده رژیم صهیونیستی رای ندادید؟ فکرمیکنم اگر همان موقع به تخلفات بیان شده من و دوستانی که بارها و بارها گفتند، ورود می کردید حکم ایشان قطعا بیش از 5 سال بود.

نادر فریادشیران تاکید کرد:

من انتظار داشتم به خاطر برخی مسائل، پرونده ایشان به مقاات قضایی بیرون از کمیته های مستقل فدراسیون فوتبال ارجاع داده می شد چون بحث امنیت ملی مطرح بود. به نظرم کمیته اخلاق در این زمینه رای مورد انتظاری صادر نکرد که عزیزی خادم بیاید گردن کشی کند و بگوید می آیم و در مجمع شرکت می کنم. کسی که زندانی می شود. شما محروم شدید؛ کسی که زندان می رود و به از امری محکوم می شود، دیگر تمام امکاناتی که قبلا حقش بوده، از او سلب می شود و قانون اجازه آن را نمی دهد. فرض کنید الان حمی صادر شده و به زندان رفتم، در این زندان و در دوران سپری کردن محرومیتیم، بگویم می خواهم با خانواده ام بروم کیش! مگر به همین راحتی نمی گذارند؟ شما محروم شدید و فوتبال فعلا الحمدالله از حضور شما بهره نمی برد.

فریادشیران در پایان افزود:

هیات رییسه ای داریم که واقعا گل و بلبل هستند. یک تصمیم درست و حسابی گرفتند که آن عزل عزیزی خادم بود و هر تصمیم دیگری غیر از این گرفتند، تعارض شدیدی با منافع فوتبال کشورمان دارد. من آن روز راهکار دادم و اولیایی گفت آقای فریادشیران شما فقط انتقاد می کنید. گفتم اتفقا من برای هرکدام از این معضلات و مشکلات راهکار ادامه می دهیم. من به جای اینکه مجمع تشکیل شود، پیشنها دپارلمان دادم. پارلمان فوتبال باید تشکیل شود و در این پارلمان حداقل 200 نفر می تواند عضو داشته باشد. بارها گفتم موسفیدانی که مسئولیت داشتند، کاپیتان ها و مربیان سابق تیم ملی، روسای فدراسیون ها و دبیران فدراسیون سابق هم می توانند در این پارلمان حضور داشته باشند. داوران رشته های دیگر مانند فوتسال، فوتبال ساحلی و ... باید حداقل 8 نماینده در پارلمان داشته باشند ولی متاسفانه دنبال استیفای حق و حقوق خودمان نیستیم. هرکدام از ریسس فدراسیون ها از کفاشیان و مهدی تاج بگیرید تا عزیزی خادم فقط به کانون مربیان وعدهد دادند و کاری نکردند. اگر مربیان، بازیکنان، کاپیتان ها، داوران و ... وارد شوند پارلمان حقیقی تشکیل می شود. اهمیت این کار زمانی است که برای تیم ملی ما کمیته ویژه ای و مستقل تشکیل شود و تیم ملی ما کنار برود تا آسیب نبینند. پول هایی هم که به فوتبال می آید حیف و میل شود. آقای حمید سجادی وزیر محترم ورزش به شما هشدار می دهم نظارت کافی نسبت به پول هایی که بابت صعود ایران به جام جهانی آمده، داشته باشید. این نشود که حیف و میل شود و بگویند نمی دانیم پول ها چه شد. امیدواریم مجمع ما به تصمیم عاقلانه و منطقی برسد و خواهان ایجاد یک پارلمان واقعی برای فوتبال کشورمان باشیم. 

اخبار داغ 

تبریک استفانو پیولی، سرمربی قهرمان سری آ‌ به استقلال / فیلم فرهاد، برادرش را بخشید/ حضور مجیدی در جشن قهرمانی استقلال حمله هواداران خشمگین سن اتین به سمت بازیکنان پس از سقوط به لیگ2 فرانسه / عکس شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی