Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان در نشست بررسی مسائل حوزه مسکن شهرستان بوکان گفت: ٢هزار و ۵۰۰ واحد سهمیه نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان است که برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آن انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا فخاری افزود: حل مسائل مربوط به تغییر کاربری اراضی و الحاق به محدوده از جمله مهمترین موارد مورد پیگیری است تا مانعی برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین در راستای بهبود زیرساخت‌های مساکن مهر از جمله بهسازی و آسفالت محوطه‌ها و راه‌های دسترسی به مساکن مهر  اعتبار لازم مصوب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: تأمین زیرساخت‌های لازم برای ساخت و تحویل مسکن و توجه به راه‌های ارتباطی استان از اولویت‌های این اداره کل است.

سیدمحسن حمزه‌لو بیان کرد: تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان به میزان ۲۸ هکتار انجام شده و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد.

وی بیان کرد: همچنین در بخش راه‌های اصلی ارتباطی محور بوکان به سمت میاندوآب چهار کیلومتر این محور تا پایان خرداد ماه زیربارترافیک می‌رود.

وی با بیان اینکه محور میاندوآب_بوکان ۵۵ کیلومتر است که با افتتاح این محدوه از محور حدود ۱۰ کیلومتر باقی می‌ماند، افزود: محور میاندوآب_بوکان بخش انتهایی کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی است که سال گذشته ٧ کیلومتر و ۵۰۰ متر از کنارگذر شهر بوکان افتتاح شد.

در ادامه جلسه اعضای تعاونی‌های مسکن شهرستان بوکان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و راه‌کارهای لازم برای این مسائل مطرح شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن بوکان آذربایجان غربی نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن طرح نهضت مسکن آذربایجان غربی شهرستان بوکان نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب ۳ بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحد‌ها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب ۳ بلوک در حال احداث است، گفت: این واحد‌ها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحد‌ها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحد‌ها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن