Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال همدان گفت: این دوره آموزشی با حضور ۲۴ نوآموز و با حضور علی ضمیری کامل مدرس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

اکبر افشاری گفت: این دوره مربیگری به مدت هفت روز و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در قالب ۲ بخش تئوری و عملی برگزار شد.

او گفت: همچنین به دنبال برگزاری دوره مربیگری درجه A آسیا در همدان هستیم و مربیان واجد شرایط که دارای مدرک B هستند می‌توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال همدان گفت:هزینه این دوره مربیگری ۲۴۰ میلیون ریال با در نظر گرفتن اسکان، صبحانه، میان وعده، ناهار و شام است و افرادی که تمایلی به اسکان و شام ندارد، ۱۷۰ میلیون ریال پرداخت می‌کنند.

به گفته افشاری متقاضیان مدارک لازم را برای ثبت نام به کمیته آموزش هیات فوتبال استان همدان واقع در ورزشگاه شهدای قدس این شهر تحویل دهند.

استان همدان به عنوان یکی از پیشتازان برگزاری دوره‌های مربیگری فوتبال در کشور، دارای بیش از ۴۰۰ مربی در سطوح مختلف فوتبال و فوتسال است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان دوره مربیگری دوره مربیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند از جمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن برگزار شد.

او افزود: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد.

حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند.

او افزود: امسال اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهر‌ها و روستا‌های استان، خصوصاً شهر و روستا‌های ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان