Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پورحیدری بیان کرد باشگاه من و مادرم را به جشن استقلال دعوت نکرده است

فرزند زنده‌یاد پورحیدری بیان کرد  قهرمانی استقلال در فصل جاری یک کار بزرگ و استثنایی بود که توسط سردار آجرلو و فرهاد مجیدی انجام شد و به دل همه طرفداران استقلال نشست.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرورزشی، علی پورحیدری، فرزند زنده یاد منصور پورحیدری درباره شایعه دعوت باشگاه استقلال از خانواده پورحیدری برای حضور در جشن قهرمانی استقلال و اتفاقات مربوط به سقوط ساختمان متروپل آبادان اظهاراتی را مطرح کرد:

درست است که شما و خانواده‌تان به جشن استقلال دعوت شده اید؟

تا جایی که من اطلاع دارم نه دعوت نامه ای برای مادرم (فریده شجاعی) ارسال شده نه برای خود من! ماهم در فضای مجازی دیدیم و شنیدیم که گفتند ما را به جشن دعوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی هیچ تماسی هم با شما گرفته نشده؟

خیر! نه تماس داشتیم نه پیام دعوت. ضمن اینکه دیگر برای دعوت کردن دیر شده است. چون که امشب قرار است بازی استقلال برگزار شود و دعوت کردن در روز مراسم دیگر معنی خاصی نمی‌دهد.

بازی را می‌بینید؟

حتما از طریق تلویزیون در خانه را می‌بینیم. این روزها استادیوم رفتن نیاز به تهیه بلیت دارد و بلیت گرفتن هم از طریق سایت کار سختی است. ما هم که آشنای خاصی نداریم بخواهیم بلیت استادیوم بگیریم و بازی تیم محبوب مان را از نزدیک ببینیم.

درباره قهرمانی استقلال صحبتی دارید؟

کار بزرگ و استثنایی بود که توسط سردار آجرلو، کادرفنی به ویژه مجیدی و بازیکنان انجام شد. این قهرمانی را به خصوص به هواداران استقلال تبریک میگویم. یک کار خوب و اتفاق بزرگی بود که به دل همه ما نشست. امیدوارم تیمی‌که همه رکوردها را زده، بازی آخرش را هم بدون باخت پشت سر بگذارد تا یک رکورد بین المللی برای خودش رقم بزند.

زنده یاد پدرتان، در طول دوران مربیگری اش مدتی هم در تیم صنعت نفت آبادان کار می‌کرد. در ارتباط با اتفاقات تلخ این روزهای آبادان چه صحبتی دارید؟

واقعا از صمیم قلب این ضایعه را به اهالی استان خوزستان به ویژه شهر آبادان تسلیت می‌گویم. من بارها همراه پدرم به آبادان رفتم و مدتی هم آنجا زندگی کردم. تعجب می‌کنم که چرا این همه اتفاق وحشتناک و ناگوار برای این شهر رخ می‌دهد.

چطور؟

به طور کلی هر چه اتفاق بد در ایران است بیشتر در استان خوزستان رخ می‌دهد. از جنگ که شروع کنیم بعد از آن به بی آبی و کم آبی، ریزگردها و حالا هم سقوط یک ساختمان روی سر مردم میرسیم. واقعاً قدیمی‌ها درست گفته اند که هرچه آدم مظلوم تر باشد اتفاقات بدتری برایش می‌افتد.

چه پیامی‌برای اهالی استان خوزستان و شهر آبادان دارید؟

برایشان آرزوی صبر می‌کنم. امیدوارم من و خانواده پورحیدری را در این غم شریک بدانند. زمانی که پدرم در تیم صنعت نفت کار می‌کرد مردم آبادان لطف و محبت بسیار زیادی به خانواده ما داشتند. واقعا نمی‌دانم چه ! زبانم برای بیان احساسم یاری نمی‌کند. تعجب می‌کنم که چرا مسئولان به مشکلات این شهر رسیدگی نمی‌کنند! در اوج گرانی‌ها و مشکلات معیشتی این اتفاق واقعاً باعث شد تا امید زندگی برای اهالی آبادان به کمترین حد برسد. امیدوارم به زودی اتفاقات مثبتی رخ بدهد تا این شرایط از بین برود.

اخبار داغ 

تبریک استفانو پیولی، سرمربی قهرمان سری آ‌ به استقلال / فیلم فرهاد، برادرش را بخشید/ حضور مجیدی در جشن قهرمانی استقلال حمله هواداران خشمگین سن اتین به سمت بازیکنان پس از سقوط به لیگ2 فرانسه / عکس شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، قبل از اینکه آبی های پایتخت سه شکست تلخ در فینال های جام حذفی با مجیدی و ساپینتو را تجربه کنند، تیم پرستاره فصل 97-1396 استقلال با هدایت وینفرد شفر موفق به کسب هفتمین جام قهرمانی حذفی فوتبال ایران شد.

در دیداری که شش سال پیش همچین روزی و در شهر خرمشهر میان دو تیم استقلال و خونه به خونه بابلی برگزار شد که هدایتش بر عهده دراگان اسکوچیچ کروات بود.

باوجود اینکه خیلی ها استقلال را از پیش برنده این بازی می دانستند اما بابلی ها نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هرچه که از زمان بازی می گذشتند با اعتماد به نفس بیشتری مقابل تیم پرمهره استقلال تلاش می کردند.

در حالی که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می شد، در  سی و پنجمین دقیقه بازی بود که روی ارسال محشر خسرو حیدری، مامه تیام فوق ستاره آن فصل آبی ها دروازه خونه به خونه را باز کرد تا خیال هواداران این تیم تا حدی از بابت پیروزی استقلال راحت شود.

بعد از این گل بود که تیم خونه به خونه با تعویض های هجومی اسکوچیچ، حملات پردامنه ای را روی دروازه رحمتی شکل دادند اما با واکنش های دیدنی کاپیتان استقلال روبرو شدند و موفق به گشودن دروازه استقلال نشدند تا بازی با همان یک گل به سود استقلال به پایان برسد و استقلال بعد از هفت سال به قهرمانی حذفی برسد.

جامی که تبدیل به تنها دستاورد وینفرد شفر در یک فصل و نیم حضورش در استقلال شد.

دیگر خبرها

  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند