Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز کادرسازی در نیروهای مسلح به ویژه سپاه کار ارزشی است و باید افرادی که از نظر علمی، فنی و اعتقادی مفید هستند برای پاسداری از انقلاب اسلامی تربیت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید کادر خود را به گونه‌ای تربیت کنند که این نیروها، مخلصانه در راه انقلاب و خدمت به مردم و نظام اسلامی فعالیت کنند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: زمانی که نیروهای مسلح به تربیت و کادرسازی مشغول هستند باید به شیوه‌ای اقدام کنند که این نیروها متدین تربیت شوند چرا که نیروی متدین همواره مراقب رفتارها و کارهای خود است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده و ناراحتی و دست و پا زدن دشمنان انقلاب اسلامی از این حرکت افزود: دشمنی که شبانه‌روز در حال فعالیت و فاصله گذاشتن بین مردم و خصوصا نسل نوجوان از انقلاب است وقتی می‌بیند دهه نودی‌ها در سراسر ایران به میدان می‌آیند و عاشقانه برای امام زمان(عج) سرود می خوانند عصبانی می‌شوند و همین عصبانیت دشمنان نشان دهنده درست بودن این کار فرهنگی است.

وی حرکت پیاده‌روی به سمت مرقد امام خمینی(ره) با عنوان کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی را نیز جزو حرکت‌های درست معنوی و فرهنگی در این ایام دانست و افزود: امام خمینی(ره) به گردن همه ما حق دارد اما علت درستی این حرکت نیت داوطلبانه دانشجویان برای حضور در این کاروان و همچنین بی‌زاری دشمنان از اینگونه اقدامات است.

 

سردار مهدی سرور فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با اشاره به اعزام کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی اظهار داشت: دانشجویان این دانشکده  امسال نیز برای بیست و چهارمین سال در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در روز دهم خرداد از مبداء گلستان شهدای اصفهان به مدت پنج روز، مسیر اصفهان تا مرقد مطهر را طی می‌کنند.

وی افزود:  بیش از ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه امیرالمومنین اصفهان در قالب دوی امدادی به مَرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

سرور ادامه داد: این کاروان مسافت حدود ۶۰۰  کیلومتری این مسیر را از روز دهم تا سیزدهم خرداد جاری، از ده‌ها شهر و روستای استان‌های اصفهان، قم و تهران در این مدت به صورت دوی امدادی عبور می‌کند.   

فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشت: ۱۱۴ ختم قرآن کریم، ختم ۱۴ میلیون صلوات، غبار روبی ۶۶ گلزار شهدا، دیدار با ۵۸ خانواده شهید و دیدار با علما و ائمه جمعه از مهمترین برنامه‌های این کاروان در طول مسیر است.

سرور افزود: بزرگداشت راه، خط، هدف و مرام و شناخت بیشتر ابعاد شخصیت حضرت امام به جوانان به ویژه نسل‌های دوم و سوم سپاه و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب از دیگر اهداف این کاروان است.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انجام رزمایش بزرگ فرهنگی، معنوی، انقلابی و حماسی در سطح شهرهای طول مسیر به‌منظور اعلام پشتیبانی سپاه از نیروهای انقلابی، مومن و حزب اللهی و اعلام برائت از دشمنان قسم خورده انقلاب و ایجاد آمادگی همه‌جانبه بین نیروهای انقلابی سپاه برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در مواجهه با دشمنان قسم خورده نظام از دیگر اهداف برگزاری این دوی امدادی محسوب می شود.

وی افزود: این کاروان امسال مسیر حدود ۶۰۰ کیلومتری خود را با عبور از شهرهای اصفهان، شاهین شهر، مورچه خورت، نطنز، بادرود، کاشان، آران و بیدگل، قم، حسن‌آباد و تهران بصورت دوی امدادی می پیمایند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه امام جمعه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد دانشگاه امیرالمومنین سردار سرور نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضرت امیرالمؤمنین ع دانشگاه علوم و فنون دوی امدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود