Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه روند آزارو اذیت خبرنگاران و روزنامه نگاران در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، این بار صهیونیست‌ها خبرنگار شبکه خبری فرانس ۲۴ را مورد حمله و اهانت و تعرض قرار دادند، آن هم زمانی که در حال پخش زنده بود.

به گزارش قدس آنلاین، لیلی عوده، خبرنگار این شبکه در جریان پوشش خبری یورش شهرک نشینان یهودی به مسجدالاقصی تحت عنوان راهپیمایی پرچم، اقدام به  پرتاب بطری آب و فحاشی به وی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حملات در جریان پخش مستقیم گزارش وی ازاین شبکه خبری صورت گرفت. مسئولان فرانس ۲۴ بلافاصله این حمله را محکوم کردند.

پیش از این نیز نظامیان صهیونیستی با شلیک به خبرنگار شبکه خبری الجزیره در حین پوشش خبری حمله آنها به اردوگاه جنین در فلسطین، این خبرنگار را به شهادت رساندند. 

شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه الجزیره قطر، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت گذشته هنگام پوشش خبری در پی یورش صهیونیست ها به اردوگاه پناهندگان جنین در کرانه باختری، توسط نیروهای مسلح اسرائیل هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی به کلاه و جلیقه ضد گلوله با آرم "پرس" مجهز بود که به وضوح او را به عنوان یک روزنامه نگار معرفی می کرد و قابل شناسایی بود.

الجزیره در این باره نوشت: ابوعاقله که از سال ۱۹۹۷ با این شبکه کار می‌کرد، حین پوشش خبری عملیات یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به جنین با گلوله‌های جنگی و واقعی نظامیان صهیونیست به سمت وی شهید شد.

دولت قطر نیز در بیانیه‌ای به کشته شدن خبرنگار شبکه الجزیره به دست نظامیان اسرائیلی واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بسیاری از کشورها، نهادها و سازمان های بین المللی در واکنش به قتل ابوعاقله با محکوم کردن این جنایت صهیونیست ها، خواستار پاسخگویی رژیم صهیونیستی در قبال این وحشیگری و انجام تحقیقات در این باره شده اند.

همین رسانه های آمریکایی به تازگی در گزارش هایی با انتشار مدارک مستند فاش کردند که نظامیان صهیونیست عمدی به سوی ابوعاقله تیراندازی و رژیم صهیونیستی را مسئول ترور خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره معرفی کردند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خبرنگار شبکه پوشش خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • «هفت» نیامده رفت!
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله