Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای سیاست های دولت مردمی و با هدف بسط عدالت فرهنگی در سراسر کشور، وزیر فرهنگ در حکمی احمد مقیمی را به عنوان مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم این وزارتخانه منصوب کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به احمد مقیمی آمده است:

«جناب آقای احمد مقیمی

نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در امور فرهنگی و  اجتماعی مناطق محروم » منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و با تکیه بر تجربه و  دانش خود در جهت  نیل به  اهداف  بلند فرهنگی تلاش و  کوشش وافر نمایید.

مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانۀ حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند منّان خواستارم.»

از جمله سوابق علمی و مدیریتی مقیمی می توان به  حضور و مدیریت در اردوهای فرهنگی و جهادی در بسیاری از مناطق محروم کشور و همچنین عضویت در هیأت امنای خیریه فرهنگی دینی ناصرین (ویژه مناطق محروم کشور) اشاره کرد.

وی در کارنامه کاری خود دبیری قرارگاه فرهنگی اجتماعی ویژه حوادث غیرمترقبه و محرومیت زدایی  استان اصفهان، عضویت در ستاد هماهنگی امور خیریه استان اصفهان، عضو شورای هماهنگی و برنامه ریزی جبهه مردمی سلامت و دبیری جامعه مبلغین انقلاب اسلامی را دارد.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی مقیمی می توان به تدریس در مدارس و دانشگاه های کشور، کارشناسی حوزه تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، مهدویت و آینده پژوهی صدا و سیمای مرکز اصفهان، مدیر پروژه های آموزشی پژوهشی در موضوعات فرهنگی اجتماعی اشاره کرد.

وی همچنین عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان۱۴۰۰ و عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان بوده است.

گفتنی است، انتصاب مقیمی به عنوان مشاور امور فرهنگی و اجتماعی منطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های کلی دولت مردمی درخصوص محرومیت زدایی و  شعار تحول و عدالت محوری دولت مردمی و  همچنین برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بسط عینی عدالت فرهنگی در کلیه مناطق  محروم و کم برخوردار کشورمان صورت گرفته است.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت سلامت فرهنگی و اجتماعی وزارت فرهنگ وزارتخانه احمد مقیمی امور فرهنگی مناطق محروم دولت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»

به گزارش خبرگزاری مهر، یکشنبه‌های الگو نمایی محفلی برای روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی و گروه‌های فعال مردمی در موضوعات و عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌رود. از مشخصه‌های اصلی حلقه‌های میانی آن است که اضافه بر کنشگری خود، در پی انتقال دانش و تجربه به دیگر ظرفیت‌های مردمی و به میدان آوری آنان به میدان کنشگری یا به عبارتی تکثیر این الگوها در طریق حل مساله است.

یکشنبه‌های الگونمایی فرصتی است تا دیگر فعالان فرهنگی اجتماعی این امکان را پیدا کنند تا الگوی (نوع و نحوه) فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این اشتراک اطلاعات میان فعالین فرهنگی موجب گردآوری مجموعه‌ای از ایده‌ها، طرح‌های موفق میدانی و تهیه بانک اطلاعاتی از اقدامات میدانی مؤثر فعالین فرهنگی است تا ضمن اطلاع از اقدامات یکدیگر و از دانش و تجارب یکدیگر بهره ببرند.

ایران جوان بمان (جمعیت)

یکشنبه‌های الگونمایی در شانزدهمین سری خود در راستای «معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی» به موضوع «ایران جوان بمان (جمعیت)» پرداخته است.

مائده مهدی پور در این قسمت به معرفی «شبکه فعال مردمی جمعیت برنا» در یزد به عنوان یک الگوی موفق می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ این قسمت را به صورت آنلاین از طریق آدرس ذیل مشاهده کنند.

https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam

کد خبر 6090330

دیگر خبرها

  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم