Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرهنگسازی بسیج دانشجویی مازندران از اجرای رویداد هنری خط خاطرات حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، جواد بی‌نیاز، مدیر فرهنگسازی بسیج دانشجویی مازندران از اجرای رویداد هنری خط خاطرات حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس در قالب نقاشی، سرود، رادیو خاطرات، مسابقه مردمی، تئاتر، سرود، هنر‌های تجسمی، عکاسی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بی‌نیاز با بیان اینکه تلاش کشور‌های دنیا براین است تا فرهنگی را مبتنی بر ایدئولوژی و باور‌های خودشان حاکم کنند، گفت: آن‌ها در حوزه الگوسازی از افراد جعلی و افسانه‌ها استفاده می‌کنند و الگوی قابل اتکایی که منش و مردانگی را به تصویر بکشند، ندارند.


مدیر فرهنگسازی بسیج دانشجویی مازندران ادامه داد: غرب تلاش دارد با ابزار هنر شخصیت‌های پوچ را به الگو‌های مثال زدنی تبدیل کند درحالی که در کشور خود با گنجینه‌ای از اسطوره‌ها مواجه هستیم و این گنجینه‌ها را در تمام حوزه داریم، ولی نتوانستیم از ابزار هنر خوب استفاده کنیم و این گنجینه همچنان دست نخورده باقی مانده است.


وی افزود: سوم خرداد، مسجد جامع خرمشهر و شخصیت‌هایی نظیر جهان آرا و سایر افراد به عنوان اولین پایگاه مقاومت در جهان معاصر به عنوان گنجینه هستند و هنر می‌تواند روایتگر این گنجینه‌ها باشد.


بی نیاز گفت: تلاش کردیم با استفاده از زبان هنر، قلم و دست هنرمندان دانشجویان ساری بخشی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی رابه تصویر کشیم.


رویداد هنری خط خاطرات حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس در قالب نقاشی، سرود، رادیو خاطرات، مسابقه مردمی، تئاتر، سرود، هنر‌های تجسمی، عکاسی به اجرا درآمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دفاع مقدس آزاد سازی حماسه آفرینی هنری خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران