Web Analytics Made Easy - Statcounter

توکیو اعلام کرد یک فروند کشتی تحقیقاتی کره جنوبی یک بررسی دریایی را در آب های نزدیک به جزایر مورد مناقشه در منطقه اقتصادی انحصاری ژاپن در دریای ژاپن انجام داده است.

به گزارش قدس آنلاین، وزارت امور خارجه این کشور با صدور بیانیه ای خبر داد که این کشتی بدون اجازه قبلی از توکیو، در حال انتقال یک شیء سیم مانند به داخل دریا در نزدیکی این جزایر مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت مزبور تاکید کرد که دولت کره جنوبی اذعان کرده است این تحقیقات انجام شده است.

در این بیانیه ذکر شده که ژاپن به دیپلمات های کره جنوبی در مورد انجام این تحقیقات بدون موافقت توکیو، اعتراض کرده است.

این برای اولین بار از ماه مه ۲۰۱۷ است که ژاپن مراتب اعتراض خود به کره جنوبی در ارتباط با تحقیقات دریایی در اطراف جزیره تاکشیما را ابراز می دارد.

ژاپن درگیر مناقشه ارضی با کره جنوبی در ساحل شرقی اش است. وزارت امور خارجه ژاپن اعلام کرده که این جزیره که توکیو آن را تاکشیما می نامد، به طور غیرقانونی توسط کره جنوبی اشغال شده است. کره جنوبی نام دوکدو را بر این جزیره نهاده است.

مناسبات دو کشور ژاپن و کره جنوبی به واسطه موضوعات دریایی مرتبط با حکومت استعماری توکیو در شبه جزیره کره طی سال های ۱۹۱۰ تا ۱۹۴۵ رو به تیرگی گذاشته است.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جزایر مورد مناقشه ژاپن و کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد