Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@17:28:06 GMT

کش‌روی از زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۲۶۴۷

کش‌روی از زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

سرقت در پوشش لباس شهرداری، خرید دلار با کپی کارت بانکی و بازداشت عامل سرقت از زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از مهم‌ترین پرونده‌های پلیس شهرستان ری در ۲۴ ساعت گذشته است که فرمانده انتظامی شهرستان ری به تشریح آن پرداخته است.

به گزارش ایران اکونومیست، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به برخی از مهم‌ترین پرونده‌های رسیدگی شده در فرماندهی انتظامی شهرستان ری طی شبانه‌روز گذشته، گفت: در یکی از این پرونده‌ها دو سارق لوازم خودرو در محدوده باقرشهر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو سارق با سواستفاده از لباس‌های سبز شهرداری و با یک دستگاه خودروی تیبای سفید رنگ اقدام به سرقت کرده‌بودند.  

وی با بیان اینکه این افراد تصور می‌کردند که در پوشش کارگر شهرداری می‌توانند به اقدامات مجرمانه خود ادامه دهند، گفت: این افراد دستگیر شده و در جریان بازجویی‌هایی انجام شده به دست کم ۳۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند.

خرید دلار با کارت بانکی کپی شده

جلیلیان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که تحت تعقیب پلیس فتا قرار داشت نیز خبرداد و گفت:‌ درپی وقوع کلاهبرداری از کارت‌های بانکی در محدوده دولت آباد شهر ری، گروهی از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی هویت متهم شدند.  

وی با اشاره به دستگیری متهم گفت:‌ این فرد که تحت تعقیب پلیس فتای استان مازندران و شهرری بود، پس از دستگیری و انجام بازجویی اعتراف کرد که از طریق شیوه اسکیمر و کپی اطلاعات کارت بانکی افراد، اقدام به خرید دلار با کارت کپی شده، کرده است.

فرمانده انتظامی شهر ری با بیان اینکه لازم است که شهروندان شخصا رمز چهار رقمی کارت بانکی‌شان را در دستگاه‌های کارتخوان وارد کنند، گفت: اگر شهروندان شخصا رمز را وارد کنند، قطعا دچار چنین مشکلاتی نخواهند شد و افراد سودجو ناکام خواهند ماند.

بازداشت عامل سرقت از زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

جلیلیان از دستگیری زنی که اقدام به کش‌روی از زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) کرده بود نیز خبر داد و گفت:  در پی شکایت زائران حرم عبدالعظیم(ع) مبنی بر سرقت وجوه نقد از داخل کیفشان،   رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات پلیسی و پایش دوربین‌های مدار بسته حرم مطهر هویت زن سارق را مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در حرم مطهر، این زن را مورد شناسایی قرار داده و در عملیاتی دستگیر کردند، گفت:‌ در بازرسی از این سارق، حدود ۴۲۰ میلیون ریال وجه نقد و دینار کشف و ضبط شد. در ادامه نیز با شناسایی تعدادی از شکات برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کلاهبرداری ، سرقت ، سارق لوازم خودرو ، شهرداری ، دولت آباد شهرری ، حضرت عبدالعظیم حسنی ، فرماندهی انتظامی شهرستان ری ، کارت بانکی ، شهر ری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کلاهبرداری سرقت سارق لوازم خودرو شهرداری دولت آباد شهرری حضرت عبدالعظیم حسنی فرماندهی انتظامی شهرستان ری کارت بانکی شهر ری زائران حرم حضرت عبدالعظیم شهرستان ری کارت بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حاکی از آن بود که یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه‌ای مراجعه و پس از شکستن در انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند. همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده چندین پرونده مشابه نیز به پلیس واصل شد که با بررسی مستندات مشخص شد تمامی سرقت‌ها از سوی همین فرد انجام شده و متهم به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از کشف این سرنخ در پرونده، کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهم را نیز در شرق تهران مورد شناسایی قرار دادند و در همین راستا نیز اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم این فرد را با اجرای یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقادیر اموال مسروقه از این محل کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت از انباری خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6093504

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان