Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن حیدری جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) گفت: شهرستان ری هر ساله میزبان پذیرایی از مهمانان و زائران شرکت کننده در مراسم ارتحال امام راحل بوده و امسال نیز سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) از تاریخ ۱۳ خردادماه میزبان زائران استان اصفهان است.

 به گزارش ایران آنلاین ، حیدری افزود: از اقدامات صورت گرفته در جهت رفاه حال زائران ستاد گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) کمیته بندی های مختلفی از قبل کمیته امنیتی،کمیته فرهنگی،کمیته اسکان زائران،  کمیته آماد و پشتیبانی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد سی و سومین سالگرد سپاه ناحیه حضرت روح‌الله به برگزاری برنامه های فرهنگی این نهاد در مراسم اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه‌ای از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)، مراسم خاطره گویی و روایت گری از انقلاب، بیانات رهبری، توزیع بسته‌های فرهنگی در راستای تبیین اندیشه‌های امام راحل برای جوانان و نوجوانان و بسته های فرهنگی در اتوبوس‌های زائران از مبدا تهیه و در بین آنها توزیع می‌شود.

حیدری گفت: برنامه ریزی هایی نیز به منظور اعزام زائران شهرهای باقرشهر،کهریزک،حسن آباد و قلعه نو به در روز مراسم انجام شده است. 

وی در ادامه از استقرار ایستگاه‌های صلواتی و سلامت خبر داد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی به منظور پذیرایی از زائران  و ایستگاه های سلامت در راستای تأمین سلامت زائران تدارک دیده شده که در صورت نیاز زائران شرکت کننده در مراسم ارتحال امام از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

گفتنی است : طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) سرهنگ پاسدار حسن حیدری جانشین فرماندهی به عنوان دبیر ستاد سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) منصوب گردید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سپاه ناحیه حضرت روح الله امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود