Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:54:48 GMT

کلنگ مخزن جدید ذخیره آب شهر دستنا بر زمین خورد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۲۹۰۵

کلنگ مخزن جدید ذخیره آب شهر دستنا بر زمین خورد

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا محمدی پیش از ظهر دوشنبه در آئین کلنگ زنی احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر «دستنا» با اشاره به افزایش جمعیت در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به این افزایش جمعیت باید آب شرب مناسب مردم تأمین و ذخیره سازی شود.

وی با بیان اینکه مخزن جدید ذخیره آب شرب شهر «دستنا» بیش از هزار و ۵۰۰ متر مکعب ظرفیت دارد، عنوان کرد: تمام تلاش برای تسریع در ساخت و بهره برداری از این مخزن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۱۰۰ مشترک در شهر «دستنا» وجود دارد.

محمدی ادامه داد: با بهره برداری از این مخزن آب شرب مورد نیاز هشت هزار نفر از مردم این شهر به صورت پایدار تأمین می‌شود.

کد خبر 5502814

منبع: مهر

کلیدواژه: آب شرب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی تامین آب شرب بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده خراسان رضوی مشهد آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۵۰۰ یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب شهر گوجان را شروع کرد.

وی افزود: این مخزن با هدف افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهر گوجان احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و پایداری بیش از پیش آب شرب این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث این مخزن ذخیره در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه عملیات سنگ‌بری و خاکبرداری این مخزن به پایان برسد مراحل احداث و ساخت و ساز شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهر گوجان جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری را در خود جای داده و از توابع شهرستان فارسان است که در ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 6093739

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری