Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@12:17:03 GMT

«بدون قرار قبلی» برگزیده کمیسیون ملی یونسکو شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۳۰۱۸

«بدون قرار قبلی» برگزیده کمیسیون ملی یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم معرفی و نمایش فیلم برگزیده سال کمیسیون ملی یونسکو ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در سالن کوشک باغ هنر برگزار می‌شود.

در این برنامه با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو_ایران، متخصصان حوزه اوتیسم، فعالان اجتماعی و هنردوستان از عوامل فیلم «بدون قرار قبلی» تقدیر می‌شود و لوح سپاس کمیسیون ملی یونسکو - ایران به تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم تلاش شده است تا با نگاه ویژه‌ای به اختلال اوتیسم، مخاطب به شناختی همه‌جانبه از این بیماری برسد.

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی در چهلمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی (جایزه ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) شد.

اکران عمومی این فیلم که از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است، از هجدهم خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1636459

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشنواره های سینمایی سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران یونسکو کمیسیون ملی یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شهریار عباسی در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: هیأتی که هم اکنون به دستور وزیر کشور به استان ایلام سفر کرده اند؛ به منظور بررسی مشکلات کلان که گره گشایی آن از مرکز صورت می‌گیرد، حضور دارند.
وی افزود: مشکلاتی که در سطح استان قابل حل است، نباید در این نشست مطرح شود.
عباسی از نمایندگان تجار و بازرگانان و بخش خصوصی خواست، مشکلاتی که نیازمند پیگیری از طریق وزارت‌های بالا دستی است را در این فرصت، مطرح کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تشریح کرد: اشخاص برگزیده‌ای از طرف وزیر محترم کشور در استان صرفا برای بررسی و شناسایی مشکلات کلان در حوزه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، صنعت، آب، پسماند، انرژی و سایر موارد مهم استان حضور دارند.
عباسی تاکید کرد: ما می‌توانیم از این فرصت برای رفع مشکلات کلان استان که در توان مقامات ارشد کشوری است بهره ببریم.
وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی دقیق مسائل کلان و دستور وزیر برای رفع آن شاهد قدم‌های بزرگی برای توسعه و تعالی استان باشیم.

دیگر خبرها

  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد