Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)  آن هم پس از گذشت دو سال که به دلیل شرایط کرونایی در کشور ، آیین های میدانی و حضوری سالگرد طبق سنوات قبل برگزار نشده، گفت: با دستور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه قرارگاه شهید فهمیده با فرماندهی سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تشکیل و تمهیدات و اقدامات لازم برای تامین امنیت و تسهیل تشرف و حضور زائرین پیش بینی و در حال پیگیری و انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس این قرارگاه ماموریت دارد نسبت به بکارگیری رده های امنیتی، نظامی و انتظامی و ایجاد هماهنگی و هدایت متمرکز فعالیت سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول مرتبط در حوزه های مختلف با هماهنگی ستاد مرکزی ارتحال امام (ره) در تامین امنیت و برگزاری هرچه باشکوه ‌تر مراسم اقدام کند.

سردار شریف فعال کردن کمیته‌های تخصصی قرارگاه شهید فهمیده در قالب ماموریت های محوله و به کارگیری بالگردهای هوانیروز و نیروی هوافضای سپاه در این زمینه را از جمله اقدامات برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ارتحال امام برشمرد و اظهار کرد: سپاه با همکاری و مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌های مسئول به ویژه فرماندهی انتظامی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تامین امنیت مراسم حرم مطهر را با به کارگیری نیروهای پایور و بسیجی بر عهده دارد، که به یاری خداوند متعال و همکاری مردم شریف ایران این ماموریت به نحو مطلوب انجام خواهد پذیرفت.

 وی از آغاز اقدامات سپاه و بسیج از حدود دو ماه گذشته در قالب قرارگاه شهید فهمیده خبر داد و افزود :همانند سنوات گذشته به کارگیری عوامل دژبان کل سپاه در مسیر های منتهی به حرم مطهر به منظور تسهیل تردد خودروهای سازمانی و نیز زائران و تعامل و هماهنگی با فراجا در این خصوص ، همچنین راه اندازی ستاد گمشدگان، راه اندازی پست های امداد و اورژانس در محدوده حرم مطهر و نظارت و امنیت غذایی زائران و همچنین آماده سازی بیمارستان ها و مراکز درمانی سپاه برای پاسخگویی به نیازهای امداد و درمان از دیگر اقدامات سپاه برای خدمت رسانی شایسته به زائران و دوستداران امام خمینی (ره) می باشد

بر اساس آمار ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره)، امسال مانند سال‌های گذشته ثبت نام میلیونی نخواهیم داشت و بنا شده تا سقف ۱۵۰ هزار نفر از ۱۰ استان همجوار تهران به مرقد امام راحل مشرف شوند.

به گفته محمدعلی انصاری دبیر این ستاد، مراسم روز ارتحال از ساعت ۹ آغاز خواهد شد.

 سخنرانی رهبر انقلاب در روز ۱۴ خرداد از صدا و سیما پخش خواهد شد و  شب ۱۴ خرداد هم رییس جمهور از ساعت ۲۱ در حرم امام سخنرانی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم ارتحال امام خمینی ره ارتحال امام خمینی ارتحال امام تامین امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است

 سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از واحد‌های تکاوری عمار یگان ویژه پاسداران  اظهار کرد: ساختار عملیاتی یگان‌های تکاوری با دیگر واحد‌های نظامی و انتظامی کشور متفاوت است و با فراگیری آموزش‌های رزمی می‌توانند مأموریت‌های مهمی در منطقه کویر انجام داده و نقش بسزایی در مقابله با جرایم مختلف داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی بالای یگان‌های تکاوری در اجرای مأموریت‌های محوله، افزود: اقدامات مثبتی در راستای افزایش قدرت تحرک و آمادگی عملیاتی یگان‌های تکاوری سراسر کشور انجام شده و این امر مهم با همت فراتر از گذشته در دستور کار قرار دارد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: یگان‌های تکاوری عاملی برای احساس آرامش خاطر و برگ زرینی در تأمین امنیت مناطق کویری هستند و با انجام مأموریت‌های تأثیرگذار در شرایط خاص همواره رشادت آفرینی می‌کنند و باعث افتخار یگان‌های ویژه فراجا هستند.

سردار عظیمی با بیان اینکه مهم‌ترین مأموریت یگان‌های تکاوری، تأمین امنیت پایدار مناطق کویری است، یادآور شد: اقداماتی نظیر گشت‌های پروازی و استفاده از ریز پرنده‌ها برای اشرافیت بیشتر، گشت‌های خودرویی و موتوری مداوم، می‌تواند امنیت را برای ساکنان، مسافران و گردشگران فراهم کند و منطقه را برای جولان قاچاقچیان ناامن سازد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهی و کارکنان واحد‌های تکاوری عماریگان ویژه پاسداران استان سیستان وبلوچستان، خاطر نشان کرد: فراهم آوری تجهیزات به روز و مورد نیاز، تأمین نیروی انسانی، برطرف کردن مشکلات و معضلات پیش رو در این یگان مهم بسیار حائز اهمیت است که با برنامه ریزی‌های انجام شده و تدابیر سازمانی به زودی اهداف مورد نظر یگان‌های ویژه فراجا محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود