Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل از تیم فنرباغچه ترکیه راهی تیم هال سیتی انگلیس شد.

هرچند صیادمنش در نیم فصل تنها یک گل برای هال سیتی به ثمر رساند اما عملکرد خوب او، رضایت سرمربی و مالک باشگاه انگلیسی را به دنبال داشت؛ تا جایی که مالک هال سیتی از مهاجم ایرانی تیمش به عنوان یک «جواهر» و «محمد صلاح» آینده یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده است تا هال سیتی به دنبال جذب قطعی و دائمی مهاجم تیم ملی ایران باشد و احتمالاً این کار را در نقل و انتقالات تابستانی نهایی کند.

روزنامه hurriyet ترکیه در این باره خبر داد که باشگاه فنرباغچه به دنبال درآمدزایی و به دست آوردن بودجه کافی برای نقل و انتقالات است و بزرگترین هدف آنها هم فروش اللهیار صیادمنش است.

این روزنامه جزئیات بیشتری را در این خصوص منتشر کرد و نوشت: «این مهاجم ۲۱ ساله که نیم فصل دوم به هال سیتی قرض داده شد، به زودی با این باشگاه انگلیسی قرارداد دائمی امضا خواهد کرد. فنرباغچه از انتقال اللهیار ۴ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. ضمناً از فروش بعدی ۵۰ درصد سهم نصیب فنرباغچه می‌شود.»

صیادمنش که امروز به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در هتل المپیک تهران اضافه شده است، در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که توانسته خودش را با هال سیتی وفق بدهد و اظهار امیدواری کرد فصل خوبی در انتظارش باشد.

به این ترتیب با توجه به سهم حدودا ۲۰ درصدی استقلال رقمی نزدیک به ۸۰۰ هزار یورو (حدود ۳۰ میلیارد تومان) نصیب آبی ها از این انتقال خواهد شد.

کد خبر 680075 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم اللهيار صيادمنش باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم اللهيار صيادمنش باشگاه استقلال هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده

روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز سه‌شنبه به نقل از ارتش اشغالگر نوشت که ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده تصمیمی نهایی درباره جنگ غزه اتخاذ خواهد شد یا سند تبادل اسرا با حماس امضا می‌شود یا عملیات رفح کلید زده می‌شود.

به گزارش مشرق، با گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز تمام عیار رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ویرانی‌ مناطق مختلف آن در کنار شهادت، مجروحیت و آوارگی هزاران نفر از ساکنان آن، این رژیم بدون دستیابی به هیچ یک از اهداف اعلامی، همچنان بر طبل جنگ می‌کوبد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز نوشت که در سایه تدارک برای عملیات زمینی در رفح «بر اساس برآوردهای ارتش اسرائیل طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره عملیات نظامی در جنوبی‌ترین منطقه نوار غزه (رفح) یا توافق تبادل گروگان‌ها با حماس، تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد».

بر اساس این گزارش طی این مدت تصمیمی نهایی درباره جنگ غزه گرفته خواهد شد.

این در حالی است که وزیر خارجه رژیم اسرائیل یسرائیل کاتس پیشتر گفته بود که در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا با حماس، «می‌توان حمله به شهر رفح را به تاخیر انداخت».

بامداد روز شنبه (۲۷ آوریل) حماس اعلام کرد که پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی را درباره طرح این جنبش درباره تبادل اسرا و آتش‌بس که به میانجیگران مصری و قطری در ۱۳ آوریل ارائه کرده بود، دریافت کرده و در حال بررسی آن است.

در حالی که برخی مقامات ارشد صهیونیست اعلام می‌کنند که تل‌آویو در هچ توافقی امتیازدهی نخواهد کرد و از تحقق اهداف اصلی جنگ یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرا کوتاه نخواهد آمد، برخی دیگر از این مقامات درباره هرگونه حمله زمینی به رفح و افتادن مجدد در دام کمین‌های مقاومت هشدار می‌دهند و نابودی حماس را غیرممکن توصیف می‌کنند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده