Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار امروز در جلسه‌ای در خصوص حل معضلات حوزه راه‌داری رفسنجان اظهار کرد: قبل از جداسازی راهداری از مسکن و شهرسازی زیرساخت‌های آن باید فراهم می‌شد که امروز با کمبود نیرو و زیرساخت مواجه نباشیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رفسنجان ۱۵۴۳ کیلومتر راه اصلی و فرعی را تحت پوشش دارد، افزود: برخی راه‌ها توسط خیران ایجاد شده که مربوط به ۴۰ سال قبل است و اکنون نیازمند ساماندهی هستند و از اول باید زیرسازی صورت گیرد و سپس آسفالت شوند و هرچه زودتر باید نسبت به جذب بودجه و اعتبار اقدام و ما هم در تهران پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی تصریح کرد: با توجه به مدیریت جدید راهداری کل استان و همتی که وجود دارد نسبت به تجهیز اداره راهداری رفسنجان و همچنین تأمین و بازسازی ماشین‌آلات آن همت مضاعفی صورت گیرد که نیروهای راهداری بتوانند به نحو احسن و به موقع به مردم و مسافران جاده‌ها خدمت‌رسانی کنند.

وی کمبود نیرو را از دیگر مشکلات اداره راهداری رفسنجان برشمرد و گفت: این موضوع هم باید با توجه به اینکه راهداری مجموعه پرکاری است با تصمیمات خوبی که گرفته می‌شود هرچه زودتر حل شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس در ادامه به جذب ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای دوبانده‌سازی جاده رفسنجان_ زرند اشاره و ابراز داشت: این بودجه‌ها کفاف این مسیر را نمی‌دهد که باید پیگیری بیشتری شود تا اعتبارات افزایش یابد چراکه مردم ما به نظام خیلی خدمت کرده‌اند و این جاده‌ها که شبیه قتلگاه هستند نباید بیش از این خسارت جانی و مالی به مردم وارد کنند.

 جلالی با تأکید بر اینکه مجموعه جدید راهداری استان نسبت به حل مشکلات راهداری رفسنجان به کارها سرعت دهد، خاطرنشان کرد: ما هم در مجلس نسبت به قوانین مزاحم و رفع موانع همت خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس راهداری رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری افزود: در سال گذشته سه میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان‌های استان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابه جا شده، دو میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از نه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 6090595

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی