Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - محمد امین رفیعی از هواداران خردسال تیم استقلال، با دستور مدیرعامل این باشگاه تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی بیمه تعاون قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد امین رفیعی از هواداران شمالی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال است که به تازگی با بازیکنان این تیم دیدار داشته است.

در دیدار صورت گرفته، مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دستور داد تا با توجه به تفاهم نامه فیمابین باشگاه و بیمه تعاون، این هوادار خردسال نیز از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که طبق این قرارداد اعضای باشگاه استقلال شامل بازیکنان، مربیان، کادر اجرایی، پزشکی، رسانه و تدارکات تیم و تمام کارکنان اداری باشگاه استقلال به همراه خانواده‌‌‌هایشان تحت پوشش بیمه‌های درمان تکمیلی، عمر و حوادث بیمه تعاون قرار می‌گیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی به شکلی گسترده پخش شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!