Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در شورای اداری استان اظهار کرد: براساس آمار اعلامی کشوری، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای مدارس عشایری کشور در نظر گرفته شد که باتوجه به جامعه بزرگ عشایری خراسان شمالی امید است که با شاخص های خاصی که وجود دارد استان از این بودجه بهره مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان بجنورد شرایط مطلوبی ندارد، گفت: نکته قابل توجه این است که سیاست رییس جمهور اختصاص بودجه به پروژه های ناتمام است، براین اساس تلاش بر این است که نسبت به این پروژه با نگاه ویژه ای بتوان گام موثری در جهت بهبود وضعیت پردیس دانشجویان فرهنگی دختر استان برداشت.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شعار سال افزود: دستگاه های استان مدنظر داشته باشند که از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری بهره گرفته و احصا شوند و با سرعت بیشتری اقدامات به مرحله اجرا برسد.

وی یادآور شد: مدیران، در موضوع انتصابات شهرستانی با فرمانداران هماهنگی داشته باشند که فردی مردمی و با سیاست گذاری های دولت مدنظر باشد.

حسین نژاد گفت: یکی از موضوعاتی که مهم است و تاکید می کنیم این است که پروژه های که نیاز به کمیسیون ماده ۲۳ سازمان مدیریت دارد در سال ۱۴۰۱ و سال آینده را مدنظر قرار دهید که در کمیسیون های تلفیق دستمان خالی نباشد تا پروژه های ملی را از دست ندهیم.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در آینده نزدیک سفر رییس جمهور را خواهیم داشت، دستگاه ها اشراف اطلاعاتی برای در اختیار قرار دادن اطلاعات به وزرا را داشته باشند.

حسین نژاد افزود: تعداد بالای کلاس های کانکسی بیانگر مشکلات خاص حوزه آموزش استان خراسان شمالی است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه جدی موضوعات زیرساختی و عمرانی محفوظ است، خاطرنشان کرد: گفتنی است اگر بهترین ساختارها موجود باشد اما موضوع فرهنگی ناقص باشد، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت، بنابراین مباحث فرهنگی و اجتماعی به عنوان رکن و پایه و اساس تمام امورات است که باید با دقت بیشتری مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: انتصابات دولت مدارس کانکسی مدارس عشایری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: فاصله سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته است، اما همچنان پایین‌تر از میانگین است و این فاصله باید کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سعید کریمی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته توسط دولت در مقابل جایگاه مردم اندک است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد وزارت بهداشت عدالت و تعالی نظام سلامت است، افزود: فاصله سرانه تخت خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته اما همچنان پایین است لذا باید این فاصله کمتر شود.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برای ماندگاری پزشکان در خراسان شمالی تعرفه دولتی و خصوصی در این استان را ثابت کردیم که اقدامی بی سابقه بود.

کریمی عنوان کرد: سال ۹۵ برای درآمد پزشکان در بیمارستان دولتی قرار دادند که دولت سیزدهم آن را برداشت؛ همچنین طرح قاصدک را حذف کردیم و مالیات را کاهش دادیم تا بخش دولتی درمان جان دوباره بگیرد.

کد خبر 748466

دیگر خبرها

  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود