Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:42:33 GMT

سرود «سلام فرمانده» فلسفه انتظار را تقویت می کند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۳۶۵۲

سرود «سلام فرمانده» فلسفه انتظار را تقویت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی عصر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان کلاردشت، با اشاره به جنگ شناختی و ادارکی دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت: دشمن در اتاق فکر خود برای زن و مرد و کودک و نوجوان ایرانی برای استحاله دینی و مذهبی برنامه ریزی کرد و در فضای مجازی با تمام توان روی باورهای مذهبی مردم فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمن با تمام ابزارهای رسانه، و با هدف ایجاد بی‌غیرتی و بی‌توجهی و بدبینی مردم نسبت به اعتقادات دینی، جنگ رسانه‌ای، اقتصادی، فرهنگی و نرم را برنامه ریزی کرده است، افزود: اگر مردم نسبت به ناموس و فرزندان و شهدا و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی غفلت نمایند، دشمن در جنگ شناختی موفق خواهد شد لذا باید حواس مان جمع باشد.

سردار ملکی ادامه داد: کار ما در راستای انجام رسالت انبیا، ائمه اطهار علیهم السلام وشهدا و برای زندگی بهتر و بهشت و معنویت و آرامش روح و روان است، بیان داشت: همه ما در معرض آزمایش هستیم و اگر در بعد روحانی حرکت کنیم نزد خدا عزیز می‌شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: نگاه شهدا خدایی بود و در این مسیر افق را می‌دیدند و از جان مایه گذاشتند و هدف‌شان رسیدن به اوج کمال بود.

سردار ملکی، اجرای برنامه‌های فرهنگی را در خنثی سازی عملیات روانی دشمن مؤثر دانست و اضافه کرد: انجام کار سیاسی و فرهنگی در ادارات و نهادهای تبلیغی اگر خدامحور باشد، موفق خواهد بود.

وی با بیان اینکه جوانان دهه هشتاد با این نگاه مدافعان حرم شدند، افزود: با الگوبرداری از رزمندگان اسلام سرود «سلام فرمانده» خالصانه اجرا و به سرود جهانی تبدیل شده است.

سردار ملکی با اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان «متروپل» و همزمانی این حادثه با پویش «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی تهران بیان داشت: دشمن در اتاق‌های عملیات روانی خود، اقدام به ترسیم دوگانه‌های ساختگی از این دو حادثه کرده تا جامعه را به سمت دوقطبی‌های کاذب بکشاند و نباید اجازه بدهیم موفق بشود.

وی اظهار داشت: این در حالی است که شعر «سلام فرمانده» برای امام زمان است و فلسفه انتظار را تقویت می‌کند به همین خاطر داد دشمن را درآورد و تیر «سرود سلام فرمانده» درست به قلب دشمن اصابت شد. این مسئول عنوان کرد: بهترین مهمات و سلاح ما در برابر جنگ شناختی و رسانه‌ای و جنگ اقتصادی تبلیغات مؤثر در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و شهداست.

سردار ملکی با بیان اینکه کار برای شهدا نوعی جهاد و ایثار است، گفت: خادمین شهدا از کرامت این مردان الهی برخوردار هستند و برکات حضور معنوی شهدا در زندگی‌شان جلوه‌گر است.

این مسئول با اشاره به افتتاح یادمان سه شهید گمنام کلاردشت بیان داشت: بنای یادمان شهدای گمنام و حسینیه شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاردشت و فرمانداری شهرستان و فرماندهی سپاه و خیرین بزرگوار و امت حزب الله شهرستان کلاردشت احداث و به بهره برداری رسید.

کد خبر 5503150

منبع: مهر

کلیدواژه: نماهنگ سلام فرمانده سردار ملکی بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده شیراز خراسان رضوی سلام فرمانده سردار ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده فراجا در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضوع عفاف و حجاب را یک رویارویی دقیق، مفصل و توام با برنامه از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: در این نبرد فرهنگی و هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ و عفاف جامعه هر طرفی که برنده شود تعیین کننده برای یک مکتب خواهد بود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه در سه دهه گذشته رهبر انقلاب تاکید و هشدار مداومی برای مراقبت از عرصه فرهنگی کشور در برابر هجمه‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن در کشور داشتند گفت: با وجود تمام هشدار‌ها کسانی در کشور دربرابر این هجمه فرهنگی دشمن تنها در حد یک تابلو و بنر اقدام کردند و تنها در حد همان تابلو و بنر به این هشدار‌ها نگاه کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب در سال ۹۵ بر مقابله با ترویج گناه در جامعه تاکید کردند و مسئله امنیت اخلاقی در جامعه مهم است و باید به مسئله ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه توجه کرد.

دیگر خبرها

  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند