Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «روبرت لواندوفسکی» مهاجم ۳۳ ساله بایرن در طول دو فصل گذشته ۹۸ گل برای باواریایی‌ها به ثمر رسانده و نوامبر سال گذشته نیز در یک قدمی فتح توپ طلا قرار گرفت.

او از زمان پیوستن به بایرن از بورسیا دورتموند در سال ۲۰۱۴، هشت بار متوالی جام قهرمانی بوندسلیگا را با این تیم بالای سر برده و در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ هم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، مرد لهستانی اوایل ماه جاری اعلام کرد که قرارداد خود که در ژوئن ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد را تمدید نخواهد کرد. «اولیور کان» مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ نیز متعاقبا اعلام کرد که لواندوفسکی باید به تعهدات قراردادی خود پایبند بماند.

و حالا لواندوفسکی با اعلام اینکه دوران حضور وی در بایرن به سر رسیده، پاسخ کان را داده و امیدوار است که برای فصل پیش رو مجبور به ماندن در آلیانس آرنا نشود.

این اخبار در حالی منتشر شده که باشگاه بارسلونا برای به خدمت گرفتن لوا ابراز تمایل کرده است.

لواندوفسکی در خصوص جدایی از بایرن گفت: داستان من با بایرن به پایان رسیده و دیگر نمی‌توانم همکاری خوبی را با باشگاه متصور شوم. امیدوارم آنها جلوی رفتن من را نگیرند زیرا توانایی چنین کاری را دارند. انتقال من بهترین راه‌حل برای همه است.

ستاره لهستانی در مجموع ۳۷۵ بازی برای بایرن، در مجموع ۳۴۴ گل به ثمر رسانده است.

بایرن باوجود اینکه «توماس مولر» ۳۲ ساله قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده است، هیچ جایگزین مستقیمی برای لواندوفسکی در اختیار ندارد.

برچسب‌ها بورسیادورتموند بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی لیگ قهرمانان اروپا بوندسلیگا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بورسیادورتموند بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بورسیادورتموند بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی لیگ قهرمانان اروپا بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوسلو: به اندازه روزی که بچه‌هایم به دنیا آمدند، خوشحالم!

خوسلو احتمالا بهترین شب دوران حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشت

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۱-۲ بایرن مونیخ را شکست داد و با برتری ۴-۳ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال ومبلی را کسب کرد. 

رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ؛ تولد یک قهرمان در باشگاه معجزه‌ها

هرچند پس از پایان بازی، وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد اما این خوسلو بود که هر دو گل کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و زمینه‌ساز پیروزی بزرگ تیمش در سانتیاگو برنابئو شد. خوسلو پس از پایان بازی با اسکای مصاحبه کرد که شرح گفته‌های او را می‌خوانید: 

از اینکه جایزه بهترین بازیکن زمین به تو داده نشد، ناراحت نیستی؟

اصلا اهمیت نمی‌دهم!

 از این پیروزی چه حسی داری؟

امشب به اندازه روزی که بچه‌هایم به دنیا آمدند خوشحالم. اتفاقات بازی امشب از رویاهای من هم بهتر بودند. شب‌های این‌چنینی را حتی در خواب هم نمی توانید ببینید.

داستان شگفت‌انگیز خوسلو؛ هواداری که فرشته نجات رئال مادرید شد! / عکس 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • طلسمی که در بهترین زمان شکست؛ اولین برد جود بلینگام مقابل بایرن مونیخ
  • خوسلو: به اندازه روزی که بچه‌هایم به دنیا آمدند، خوشحالم!
  • توخل: تصمیم داور فاجعه مطلق بود؛ قوانین داوری را نقض کردند
  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • اشتباه کردم به خاطر جام جهانی از رئال رفتم
  • درخواست سرمربی سابق بایرن: من را برگردانید
  • ببینید | مسعود فراستی برای مست عشق شمشیر را از رو کشید؛ انتقاد تند و تیز از فیلم حسن فتحی
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!