Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سیفی  گفت: صدور این میزان سند مالکیت در طول ۳۰ سال تاسیس اداره ثبت اسناد و املاک میاندوآب بی‌سابقه است.

او گفت: این در حالی است که تنها در طول ۲۰ روز گذشته حدود ۳۰۰ فقره سند مالکیت صادر شده است که از سال‌های گذشته مانده بود.

او می گوید: بیشترین ارتباط کاری ما با شهرداری، اداره‌های مسکن و شهرسازی، بنیادمسکن، جهادکشاورزی و منابع طبیعی است ولی در روزهای گذشته بیش از ۲۰۰ مورد استعلام جهت صدور سند مالکیت تکبرگی انجام گرفته که اگر پاسخگویی به استعلامات به موقع صورت نگیرد، روند کار ما را کُند می‌کند و با انباشت پرونده مواجه می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ثبت اسناد و املاک میاندوآب گفت: در جهت تسهیل درخواست های مردم به ویژه کشاورزان با اداره جهاد کشاورزی قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی بنام شهید قاسم سلیمانی تشکیل داده ایم و آمادگی لازم با تمامی اداره‌ها جهت تشکیل این قرارگاه جهادی را داریم.

سیفی گفت: در سطح کشور برای هیچ زمین کشاورزی سند مالکیت توسط این قرارگاه صادر نشده و میاندوآب اولین شهرستان در سطح کشور است که برای ۶ فقره پرونده که از سوی جهاد کشاورزی تعیین شده بود، سند مالکیت صادر کرده و این هفته طی مراسمی تحویل مالکان خواهد شد.

او می گوید: متاسفانه برخی افراد سودجو با حضور در میان کشاورزان زحمتکش با دیدگاه‌های مختلف در جهت اخذ عدم ثبت نام جهت اخذ دریافت سند برای اراضی کشاورزی را دارند و آنان را توجیه ناعادلانه می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سند مالکیت جهاد کشاورزی سند مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام