Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تبریک در پیش بودن ایام دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) که به نام روز دختر نامگذاری شده است اظهار داشت: ابعاد مختلف شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) به خصوص در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌بایست برای دختران و بانوان تبیین شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، با اشاره به حضور فعال و تأثیر گذار دختران و بانوان در عرصه آموزش و پرورش بیان داشت: حدود ۷ میلیون نفر از جامعه آموزش و پرورش کشور را دختران دانش آموز، بانوان فرهنگی، دانشجویان معلم تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه اندازی دبیرخانه دائمی برنامه ریزی و بزرگداشت روز دختر در آموزش و پرورش استان قم افزود: برنامه ریزی هایی در این ستاد به مناسبت روز دختر صورت گرفته و به همین مناسبت نخستین جشن بزرگ دختران با عنوان دختران آفتاب در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در برپایی این جشن نهادهایی همچون معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، امور زنان وزارت آموزش و پرورش، دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم، سازمان بسیج جامعه زنان، شهرداری قم، صداوسیمای مرکز قم و آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) مشارکت دارند.

رحیمی با اشاره به جزئیات برگزاری جشن بزرگ دختران ادامه داد: این جشن از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۱ خردادماه با حضور مسئولانی از وزارت آموزش و پرورش و بیش از ۶ هزار دانش آموز دختر، دانشجو معلمان دختر دانشگاه فرهنگیان قم و بانوان فرهنگی استان در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم اضافه کرد: رونمایی پوستر جشنواره فاطمی، اجرای گروه سرود، تقدیر از تعدادی از دانش آموزان نخبه و قرائت عهدنامه توسط دختران شهدا و همچنین سخنرانی یکی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش بخشی از برنامه‌های این جشن است.

رئیس دبیرخانه دائمی برنامه ریزی و بزرگداشت روز دختر عنوان کرد: این جشن با اجرای نجم الدین شریعتی همراه خواه-د بود و به صورت زنده از طریق سامانه شاوک آموزش و پرورش برای تمامی استان‌های سراسر کشور پخش خواهد شد.

کد خبر 5503179

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س قم حضرت معصومه س بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده خراسان رضوی شیراز روز دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند

به گزرش خبرنگار مهر، غفور حضوری ظهر شنبه در بازدید از اردوگاه فرزندان امام (ره) اردبیل اظهار کرد: تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردوهای تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور شرکت کنندگان در اردوی تربیتی و تفریحی دانش آموزان مدارس منتخب در محلات هدف حاشیه نشین خاطرنشان کرد: این اردوها با محوریت کانون های فرهنگی – تربیتی نور و شهید رجایی برگزار شد و امید و نشاط را دو رهاورد مهم اردوهای تربیتی وتفریحی دانش آموزان ایجاد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با شرکت در این اردوها، دانش آموزان در کنار دریافت مهارت های کارجمعی، ارتباط اجتماعی، تاب آوری، نوع دوستی و زندگی در شرایط سخت، امید و نشاط را در وجود خود تقویت و با روحیه مضاعف در جریان تعلیم و تربیت قرار می گیرند.

حضوری ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام یافته و با حمایت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردوهای تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد که در جای خود کم سابقه است.

وی ادامه داد: اردوی تفریحی و تربیتی دانش آموزان محلات هدف حاشیه نشینی در قالب تفاهم نامه همکاری های مشترک آموزش و پرورش و سازمان امور اجتماعی کشور در محل اردوگاه های فرزندان امام و مقدس اردبیلی برگزار شده است.

کد خبر 6089997

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند