Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلیل جدایی مربی آلمانی از منچستریونایتد، اختلاف با اریک تن هاخ نبوده است. 

رالف رانگنیک هیچ اختلافی با اریک تن هاخ نداشته است. 

طرفداری | رالف رانگنیک در ابتدا قرار بود 6 ماه موقتا هدایت منچستریونایتد را در دست داشته باشد و پس از آن یک نقش مدیریتی در این باشگاه بر عهده بگیرد. منچستریونایتد 6 ماه بد را گذراند و اریک تن هاخ به عنوان سرمربی بعدی انتخاب شد؛ در این میان اما روز گذشته خبر جدا شدن رالف رانگنیک از باشگاه منچستریونایتد منتشر شد؛ اتفاقی که برخی رسانه ها دلیل آن را اختلاف میان دو مربی هلندی و آلمانی اعلام کردند؛ اما ظاهرا اختلاف خاصی میان این دو نفر در کار نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس دنیای فوتبال در این خصوص می گوید:

من هیچ مشکل شخصی ای میان اریک تن هاخ و رالف رانگنیک نمی بینم؛ مشکل اینجا بود که آنها نمی توانند با هم کار کنند. رانگنیک شخص قدرتمندی است و می خواهد در باشگاهش قدرت تصمیم گیری داشته باشد؛ او نمی خواهد در باشگاه حضور داشته باشد و قدرت تصمیم گیری در خصوص مسائل را در اختیار نداشته باشد. 

 

اخبار داغ 

تبریک استفانو پیولی، سرمربی قهرمان سری آ‌ به استقلال / فیلم فرهاد، برادرش را بخشید/ حضور مجیدی در جشن قهرمانی استقلال حمله هواداران خشمگین سن اتین به سمت بازیکنان پس از سقوط به لیگ2 فرانسه / عکس شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رالف رانگنیک اریک تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ اریک تن هاخ را در لیست جدیدی از جانشینان احتمالی توماس توخل قرار داده اما تمرکز این مربی روی ادامه همکاری با منچستریونایتد است.

اسکای اسپورت گزارش داد که بایرن مونیخ با کیس ووس، ایجنت تن هاخ، تماس گرفته‌ تا این سوال را مطرح کنند که آیا این مربی هلندی برای هدایت بایرن آماده است یا خیر.

بر اساس گزارش این رسانه آلمانی، هیچ مذاکره رسمی با خود تن هاخ انجام نشده اما او از علاقه بایرن مطلع شده است.

تن هاخ به ایجنت خود اطلاع داده که تنها تمرکز او روی پایان دادن فصل با هدایت منچستریونایتد است و همچنان می‌خواهد سهمیه اروپایی کسب کند و جام حذفی را به دست آورد.

این مربی 54 ساله با احترام به پیشنهاد بایرن می‌خواهد در یونایتد بماند هرچند هنوز آینده‌اش در این باشگاه مشخص نیست. پس از انتقال مالکیت باشگاه به شرکت اینئوس، مشخص نیست که آن‌ها خواستار ادامه همکاری با این مربی هستند یا خیر.

بایرن مونیخ درحالی به سمت تن هاخ رفته که به تازگی رالف رانگنیک پیشنهاد آن‌ها را نپذیرفت. باشگاه آلمانی با سرمربی تیم ملی اتریش مذاکراتی داشت و به توافق نزدیک بود اما او تصمیم گرفت به دلایل شخصی این همکاری را نپذیرد.

تن هاخ بین سال‌های 2013 تا 2015 مربی تیم بایرن مونیخ 2 بود و با جو این باشگاه کاملا آگاه است. همین مسأله باعث شده بایرن پس از اینکه در پیدا کردن مربی جدید به گزینه مناسبی نرسیده بود، به فکر مذاکره جدی‌تر با این مربی باشد.

دیگر خبرها

  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • شوتی که سر مدافع بایرن را شکافت! (عکس)‏