Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روبرت لواندوفسکی بار دیگر به شکل علنی اعلام کرد که قصد جدایی از بایرن مونیخ را دارد.
به گزارش آریا، ماه‌هاست که اخباری مبنی بر نارضایتی روبرت لواندوفسکی، مهاجم 33 ساله بایرن مونیخ از وضعیت کنونی‌اش منتشر می‌شود و او تمایل دارد راهی بارسلونا شود. به گزارش اشپورت آینس، لواندوفسکی در نشست خبری تیم ملی لهستان پیش از بازی با ولز در خصوص آینده‌اش هم صحبت کرد:
دورانم در بایرن مونیخ به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر هیچ امکانی برای بازی کردن در این باشگاه نمی‌بینم چون دیگر امکان همکاری خوبی با یک‌دیگر نداریم. بایرن مونیخ یک باشگاه مطمئن است و باور دارم آن‌ها مرا مجبور به ماندن نخواهند کرد. دیگر نمی‌خواهم در این تیم بازی کنم و انتقالم به تیمی دیگر، بهترین راه حل برای تمام طرفین خواهد بود. امیدوارم مدیران بایرن مونیخ جلویم را نگیرند. 
فابریتزیو رومانو اخیرا مدعی شده بود روبرت لواندوفسکی با بارسلونا به توافق شخصی رسیده و مشکلی برای انتقال به این باشگاه ندارد. تنها مانع پیوستن این ستاره لهستانی به بارسلونا، موافقت بایرن مونیخ است. تا به امروز تمام مدیران بایرن مونیخ با قاطعیت از حفظ لواندوفسکی تا پایان قراردادش در این باشگاه صحبت کرده‌اند. با وجود این، موضع قاطع لواندوفسکی ممکن است سران بایرن مونیخ را مجبور به فروش او کند. 
ابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، پیشنهاد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ را رد کرده و به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته هر طور که شده در این تابستان به قصد تجربه کردن یک چالش جدید، از جمع باواریایی‌ها جدا شود. در این بین گفته می‌شود که بارسلونا بیشترین شانس را برای جذب رابرت لواندوفسکی دارد و حتی توافق اولیه بین مدیر برنامه این بازیکن و باشگاه کاتالانی نیز شکل گرفته است. از طرف دیگر گفته می‌شود که خود این بازیکن نیز با وجود داشتن چند پیشنهاد، انتقال به نوکمپ را ترجیح می‌دهد.
لواندوفسکی امروز در جمع خبرنگاران با قاطعیت گفت که دیگر برای بایرن بازی نخواهد کرد:« اصلا دوست ندارم در چنین وضعیتی باشم. دوران فوتبالم در بایرن تمام شده و دیگر هیچ شانسی برای ادامه فوتبالم در این باشگاه وجود ندارد. دیگر امکان ندارد برای بایرن بازی کنم و امیدوارم مدیران باشگاه سد راهم نشوند. ببینیم در دو هفته پیش رو چه خواهد شد ولی گفتم که از نظر خودم امکان ماندنی شدنم در بایرن وجود ندارد.»
لوا ادامه داد:« فعلا تمرکزم روی لیگ ملت‌های اروپاست و سپس در مورد شرایطم همه چیز روشن می‌شود. دوست ندارم سد راهم شوند چون دیگر هیچ تمایلی برای بازی در بایرن ندارم. بایرن باشگاه جدی‌ای نیست و امیدوارم چون یک سال دیگر قرارداد دارم، مرا به زور نگه ندارند. موافقت با انتقال من، بهترین راه حل ممکن خواهد بود. بگذارید آخرین بازی در لیگ ملت‌ها به انجام برسد، سپس اطلاعات بیشتری خواهم داد.»
پینی زهوی مدیر برنامه های این مهاجم 34 ساله لهستانی تایید کرد که موکلش هیچ تمایلی به ادامه همکاری با بایرن مونیخ ندارد و می خواهد برای باشگاه محبوب دوران کودکی خود [احتمالا بارسلونا] به میدان برود. زهوی در مصاحبه با بیلد گفت: لوا می خواهد در همین تابستان جدا شود. او و ما هیچ اهمیتی به پول نمی دهیم. واقعیت این است که روبرت احساس می کند از سوی مدیران طی ماه های اخیر به او بی احترامی شده است. بایرن مونیخ فقدان لوا را نه فقط به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک انسان و یک شخصیت احساس خواهد کرد. برای لواندوفسکی، بایرن مونیخ مربوط به گذشته است؛ این تیم برای او به تاریخ پیوست. هیچ پیشنهادی از بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد لواندوفسکی وجود نداشت.
او فقط بعد از 8 سال باشگاه جدیدی می خواهد. او 34 سال دارد و می‌ خواهد رویای خود را محقق کند. روبرت فرصت دارد به باشگاهی که همیشه رویایش را از کودکی داشت، برود. چرا بایرن مونیخ باید مانع تحقق این رویا شود؟ در واقع قصد نداشتم در رسانه ها صحبت کنم. برای باشگاه تاریخی مانند بایرن احترام زیادی قائل هستم، اما نتوانستم خود را نگه دارم و باید به آخرین اظهارات باشگاه واکنش نشان می دادم. بایرن مونیخ می‌ تواند لواندوفسکی را یک سال دیگر نگه‌ دارد ولی من توصیه نمی‌ کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لواندوفسکی بایرن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • کمک بایرن به کین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!