Web Analytics Made Easy - Statcounter

به حواشی دیدار استقلال و نفت پرداختیم.

دروازه بان و پیشکسوت پرسپولیس برای تماشای بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان به ورزشگاه آزادی آمد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، نیمه اول دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل پایان یافت. به حواشی این مسابقه پرداختیم:

* هنگام گرم کردن تیم‌ها، محمد حسین مرادمند که با کسب اجازه از باشگاه ملوان در اردوی استقلال حاضر شده، با تاج قهرمانی وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هنگام ورود تیم‌ها به زمین، بازیکنان نفت مسجدسلیمان برای آبی‌ها تونل افتخار زدند.

* تصاویر جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان، قبل از شروع بازی روی تابلوهای کنار زمین به نمایش در آمد. همچنین پیش از شروع بازی نیز بازیکنان دو تیم و هواداران برای احترام به روح آنها یک دقیقه سکوت کردند.

* مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، پرویز برومند دروازه‌بان اسبق این تیم و سیاوش یزدانی مدافع سربازی آبی‌ها، در جایگاه ویژه حضور دارند. همچنین وحید قلیچ دروازه‌بان سال‌های دور پرسپولیس نیز برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

* امیر نوری، بازیگر تلویزیون برای تماشای دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* در دقیقه 22  شادروان منصور پورحیدری توسط هواداران استقلال تشویق شد.

* همسر و دختر مرحوم حجازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی به مناسبت تولد فرهاد مجیدی تزیین شد.

* به دلیل ترافیک شدید ماموران راهنمایی رانندگی برخی مسیرها به سمت ورزشگاه آزادی را بسته اند و به همین دلیل سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال برای خروجی درب غربی آزادی با مسئولان راهنمایی رانندگی به صحبت پرداخت تا مجوز عبور اتوبوس پیشکسوتان استقلال را بگیرد

 

اخبار داغ 

تبریک استفانو پیولی، سرمربی قهرمان سری آ‌ به استقلال / فیلم فرهاد، برادرش را بخشید/ حضور مجیدی در جشن قهرمانی استقلال حمله هواداران خشمگین سن اتین به سمت بازیکنان پس از سقوط به لیگ2 فرانسه / عکس شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی دیدار استقلال استقلال و نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس خیلی امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی حداقل اگر در لیگ به صدر جدول نرسیدند، فصل را بدون جام تمام نکنند. آخرین‌بار که آنها توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ناکام بوده و جام را به استقلال دادند و هواداران پرسپولیس می‌ترسند این ماجرا باز هم تکرار شود. در همین راستا رختکن سرخپوشان بعد از بازی اصلا حال و هوای خوبی نداشت. وحید امیری که به‌عنوان کاپیتان تیم پنالتی را از دست داده بود بیشتر از همه نفرات احساس شرمندگی می‌کرد و بابت این موضوع هم از همبازیانش عذرخواهی می‌کرد؛ البته اکثر بازیکنان به وحید دلداری می‌دادند. در این میان چند بازیکن اسمی تیم به‌اضافه همراهان اعتقاد داشتند اوسمار با تعویض‌های بدش کمر تیم را شکسته و او مقصر اصلی این باخت است. در واقع اتفاقات بازی پرسپولیس در اراک باعث شد اوسمار تا حدی اعتماد شاگردانش را از دست بدهد.

کد خبر 847638 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم