Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته سی‌اُم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایران اکونومیست، استقلال در هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز(دوشنبه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان است.

قضاوت این دیدار را «میرسامان سلطانی» با کمک‌های «پوریا زحمتی» و «هیوا بهمنی» برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر برای استقلال به ایستگاه پایانی رسیده و امروز شاگردان فرهاد مجیدی در ورزشگاه تمام آبی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند تا با برپایی جشن قهرمانی، وداع با شکوهی با بیست و یکمین دوره لیگ برتر داشته باشند.

استقلال که سه هفته به پایان لیگ برتر قهرمان شد امروز برای رکوردشکنی پا به زمین مسابقه گذاشته است، آبی‌پوشان تهرانی در صورتی که نفت مسجد سلیمان را شکست دهند رکورد بیشترین امتیاز را در تاریخ لیگ برتر خواهند داشت.

نفت مسجد سلیمان دیروز پس از شکست شهرخودرو بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرد و روبروی قهرمان لیگ برتر به دنبال اثبات شایستگی‌های خود است.

دقیقه۶: فرار صالح حردانی از جناح راست فرصت مناسبی برای این بازیکن ایجاد کرد تا دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند اما دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان با خروج به موقع این فرصت را از آبی‌پوشان تهرانی گرفت.

دقیقه ۲۹: سانتر جعفر سلمانی از جناح چپ پس از برخورد با مدافعان نفت مسجد سلیمان تغییر مسیر داد اما علی محسن‌زاده با شیرجه‌ای بلند توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۳: شوت امیر روستایی از پشت محوطه جریمه استقلال به شکل خطرناکی به خارج رفت تا سید حسین حسینی نفس راحتی بکشد.

دقیقه ۳۸: ارسال جلالی از جناح چپ با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد اما توپ به راحتی در دستان دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان قرار گرفت.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، عارف غلامی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، امیر حسین حسین‌زاده، زبیر نیک‌نفس، کوین یامگا و آرمان رمضانی

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

 علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، امیر روستایی، امین اسدی، میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، مجتبی مقتدایی، مسلم مجدمی، میلاد باقری و سید محمد خرم‌الحسینی

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سید حسین حسینی ، جعفر سلمانی ، مسجدسلیمان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید حسین حسینی جعفر سلمانی مسجدسلیمان نفت مسجد سلیمان حسین حسین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد