Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از زنان روستای جلاله از توابع شهرستان دنا در خصوص مشکلاتشان برای دسترسی به آمبولانس و همچنین امکانات درمانی مطالبی را بیان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس عصر روز گذشته 8 خرداد ماه 1401 استاندار و و همچنین جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی از  روستاهای شهرستان دنا بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حاشیه این بازدید تعدادی از بانوان مجموعه  روستاهای جلاله  که درد و رنج ناشی از بارداری و همچنین زایمان را متحمل شده بودند و خطرات مختلفی آنها و فرزندشان را تهدید می کرد مطالبی بیان کردند.

در همین رابطه یکی از بهورزان از  مجموعه روستاهای جلاله گفت: بنده بهورز هستم در موارد مختلفی مشاهده کردم که زنان در درون خودوری پیکان زایمان می کنند.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای سالم ماندن فرزند و مادر داریم در یکی از موارد از طریق تماسی که با آمبولانس داشتیم این مادر و فرزند او نفس های آخر خود را می کشیدند.

ادامه اظهارات این بهورز در کلیپ زیر آمده است:

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، یک خانم باردار ۲۸ ساله با سابقه یک بار زایمان و یک سقط، در چهل و دومین هفته بارداری به یکی از مراکز بیمارستانی قم مراجعه می کند.

تلاش برای انجام زایمان طبیعی انجام و بی نتیجه می ماند و مادر جهت زایمان سزارین به اتاق عمل منتقل می شود. پس از خروج جنین، به ناگاه مادر دچار ایست قلبی شده که بلافاصله تلاش جهت احیا مادر شروع می شود.

این مادر با حالت اینتوبه به icu منتقل می‌شود و به علت وضعیت بحرانی وی، پس از هماهنگی با دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی، به بیمارستان منتقل می شود.

پس از انتقال به بیمارستان تیم پزشکی و پرستاری با مدیریت دکتر وفایی منش وارد عمل شده و جان مادر را نجات می دهند.

درحال حاضر با تلاش وهمت شبانه روزی  کادر درمان، بیمار هوشیار بوده و وضعیت وی پایدار است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟