Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانم عینی گفت: در بازدید‌هایی که از سوی کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در صنوف مختلف شهرستان فردیس در یک ماه گذشته انجام شده است، سه هزار کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری و پس از گذراندن مراحل قانونی، معدوم شد.

او می گوید: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان فردیس در زمان اجرای این طرح بیش از چهار هزار بازدید از واحد‌های صنفی این شهرستان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: در طی این بازرسی‌ها ۳۸ واحد صنفی متخلف به دستگاه قضایی معرفی و برای ۲۱۳ مورد اخطار صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معدوم سازی مواد غذایی مواد غذایی فاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت