Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@14:13:37 GMT

انهدام یکی ازبزرگترین باندهای قاچاق کالا در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۴۴۹۲

انهدام یکی ازبزرگترین باندهای قاچاق کالا در هرمزگان

سردار گودرزی با اشاره به انهدام یکی ازبزرگترین باندهای قاچاق کالا در هرمزگان گفت: در این عملیات ۶ لنج، ۲۳ دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی و ۷ باب منزل مسکونی متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال توقیف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار احمدعلی گودرزی،  فرمانده مرزبانی انتظامی کشور اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” در برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق، مرزبانان استان هرمزگان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان با دستگاه قضائی، یک باند وارد کننده کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به این کار به صورت غیرقانونی در استان هرمزگان می کرد را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و طی یک عملیات اعضای باند در استان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد فرماندهی مرزبانی انتظامی گفت: در این عملیات ۶ لنج، ۲۳ دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی و ۷ باب منزل مسکونی متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال توقیف شد.

گودرزی با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر که با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند مذکور در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل