Web Analytics Made Easy - Statcounter

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد ذخیره اورانیوم غنی‌شده ایران ۱۸ برابر بیشتر از حد مجاز تعیین شده در توافق هسته‌ای (برجام) شده است.

به گزارش گروه بین الملل ایران اکونومیست،  آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد ذخیره اورانیوم غنی‌شده ایران 18 برابر بیشتر از حد مجاز تعیین شده در توافق هسته‌ای (برجام) شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس همچنین مدعی شده ایران توضیح معتبری درباره یافته شدن ذرات اورانیوم در سه سایت اعلام‌نشده،‌ ارائه نکرده است.

به علاوه آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد ایران اکنون 43.1 کیلوگرم اورانیوم 60 درصد ذخیره کرده که حدود 10 کیلوگرم افزایش نشان می‌دهد. همچنین مقدار اندکی از این اورانیوم 60 درصد در حال حاضر به فلز اورانیوم تبدیل شده است.

طبق گزارش آژانس اتمی ذخیره اورانیوم غنی‌شده ایران از زمان گزارش فصلی پیشین 612.2 کیلوگرم افزایش یافته است.

  منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ذخیره اورانیوم غنی شده ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم

مدیرعامل توانیر با اشاره به ساعت فعالیت استخراج‌کنندگان مجاز رمزارز در ایام گرم سال، از جریمه ۱۰۰ برابری فعالان غیر مجاز این بخش در تابستان پیش رو خبر داد.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مصطفی رجبی مشهدی» مدیرعامل توانیر در حاشیه آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون برنامه این شرکت برای مصرف برق ماینر‌های رمز ارز در فصل گرم سال گفت:برای کسانی که به صورت مجاز فعالیت استخراج رمز ارز را دنبال می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم که از ساعت دو بامداد تا ۹ صبح که ساعت بار حداقل است، بتوانند فعالیت خود را داشته باشند. اما برای کسانی که در واقع به صورت غیر مجاز از شبکه برق استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی پیش‌بینی شده است.


مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: اگر ماینر‌هایی کشف شود، ضبط شده و تقدیم مقامات قضائی کشور می‌شود. بر اساس قوانین جدید، این ماینر‌ها امحا خواهند شد و جرایم سنگین بیش از ۱۰۰ برابر قیمت انرژی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.


وی با تاکید بر این نکته که استفاده غیر مجاز از ماینر روند برق‌رسانی به مشترکان را مختل خواهد کرد، افزود: از همین جا از هموطنان می‌خواهم از طریق سامانه برق من، ماینر‌های غیر مجاز را گزارش دهند.


مشروح گفته‌های رجبی مشهدی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ماینر غیر مجاز ، رمز ارز ، توانیر ، صنعت برق ، مصرف برق ، رجبی مشهدی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9s

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا