Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالکان جدید متعهد به نظارت بر توسعه و پیشرفت باشگاه و ساختن تیمی برنده هستند.

کنسرسیومی به رهبری تاد بولی و شرکت Clearlake تصاحب باشگاه فوتبال چلسی را نهایی کردند.

طرفداری| تاد بولی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت الدریج، به همراهی گروه سرمایه گذاری Clearlake و زیرمجموعه هایش، امروز از تکمیل انتقال مالکیت باشگاه فوتبال چلسی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه باشگاه چلسی در این رابطه:

باشگاه فوتبال چلسی می تواند تایید کند که شب گذشته توافق نهایی و قطعی برای فروش باشگاه به کنسرسیوم تاد بولی/ شرکت Clearlake منعقد شده است. انتظار می رود این معامله در روز دوشنبه انجام شود.

تاد بولی رئیس این کنسرسیوم در همین خصوص گفت:

ما مفتخریم که [اعلام کنیم که] مالکان جدید باشگاه فوتبال چلسی هستیم. ما 100% کنترل باشگاه را به دست گرفتیم.

وی ادامه داد:

 دیدگاه ما به عنوان مالک مشخص است: ما می خواهیم باعث افتخار هواداران شویم. علاوه براینکه ما به توسعه تیم های پایه و کشف بهترین استعدادها خود را متعهد می‌دانیم، برنامه عملی ما این است که در درازمدت در این باشگاه سرمایه گذاری کنیم و بر تاریخچه درخشان چلسی، موفقیت های چشمگیری در آینده اضافه کنیم. من شخصا می‌خواهم از وزرا و مقامات دولت بریتانیا و لیگ برتر برای تمام تلاش‌هایشان برای انجام این معامله تشکر کنم.

بهداد اقبالی و خوزه فلیسیانو، بنیانگذاران و شریکان مدیر شرکت Clearlake، نیز گفتند:

ما هیجان زده هستیم که از منابع مان در جهت ادامه دادن به پیشروی چلسی در فوتبال انگلیس و جهان استفاده می‌کنیم. ما می‌خواهیم از این منابع به عنوان موتوری در جهت رشد و کشف استعدادهای فوتبال بهره ببریم. همچنین می‌خواهیم از مسئولان برای تمام تلاش‌هایشان در طول این فرآیند تشکر کنیم. از شراکت با تاد و این کنسرسیوم هیجان زده هستیم؛ قصد داریم کمک کنیم تا این باشگاه، به عنوان یک پلتفرم جهانی، پیشرفت محسوسی داشته باشد. با کمک هم، در زمینه های زیرساخت‌ها، فناوری و علوم ورزشی، سرمایه‌گذاری باشگاه را افزایش خواهیم داد تا از قراردادهای تجاری و فوتبال بی نظیر چلسی حمایت کنیم. همه این کارها با این هدف انجام می‌شود که در زمین مسابقه موفقیت بیشتری کسب نماییم.

گروه مالکیت جدید چلسی مایل است از تعهد و حرفه ای بودن وزارت دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش، خزانه داری، و سازمان لیگ برتر انگلیس به دلیل انجام بررسی های دقیق و تلاش های طولانی در طی این معامله تاریخی و پیچیده قدردانی کند.

اخبار داغ 

تبریک استفانو پیولی، سرمربی قهرمان سری آ‌ به استقلال / فیلم فرهاد، برادرش را بخشید/ حضور مجیدی در جشن قهرمانی استقلال حمله هواداران خشمگین سن اتین به سمت بازیکنان پس از سقوط به لیگ2 فرانسه / عکس شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه فوتبال چلسی تاد بولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام

مسینیو جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که قرار است بیشتر از اینها نامش را در اخبار بشنویم.

طرفداری | استاوو ویلیان ملقب به «مسینیو» جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که میان باشگاه های اروپایی رقابت ایجاد کرده است، مخصوصا بین تیم های لیگ برتر انگلیس و در راس آنها چلسی. درخشش های اخیر این بازیکن جوان، با به ثمر رساندن گل برتری دراماتیک در وقت های تلف شده مقابل بوتافوگو در کوپا برزیل، باعث افزایش علاقه به جذب او شده است.

فریرا، سرمربی پالمیراس، با درک استعداد فوق العاده ویلیان، از رئیس خود درخواست کرد این بازیکن را نفروشد:

من از لایلا (رئیس باشگاه پالمیراس) می خواهم که این بازیکن را نفروشد. پدر، مدیر برنامه و خودش ناراحت خواهند شد. بگذارید تا سال ۲۰۲۷ با ما بماند. من واقعاً فکر می کنم این بازیکن بی نظیر است. بازیکنی که دفاع می کند، حمله می کند، خودش را در بازی نشان می دهد. این پسر یک چیز دیگر است و من چیزی شبیه به او ندیده ام.

با این حال، حتی اگر چلسی در جذب ویلیان موفق شود، به دلیل قوانین کار که چنین انتقالاتی را برای بازیکنان زیر ۱۸ سال ممنوع می کند، این وینگر با استعداد نمی تواند تا تابستان آینده به این باشگاه ملحق شود. با وجود این مانع، چلسی همچنان مصمم به عقد قرارداد با ویلیان است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی