Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان، بدون باخت قهرمان لیگ بیست و یکم شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه استقلال ۶۸ امتیازی شد و رکورد امتیازگیری تاریخ لیگ برتر را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرهاد مجیدی همچنین با نباختن در دیدار پایانی لیگ برتر، به اولین قهرمان بدون باخت این رقابت‌ها تبدیل شدند.

نفت مسجد سلیمان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

نیمه نخست

استقلال بازی را هجومی شروع کرد و صالح حردانی روی یک ضدحمله سریع در دقیقه هفتم فرصت گشودن دروازه نفت را داشت که محسن‌زاده مانع شد.

در دقیقه ۲۸ ارسال جعفر سلمانی به روی دروازه با برخورد به مدافع حریف تغییر جهت داد و در آستانه ورود به دروازه توسط دروازه‌بان نفت به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۳ نفت نخستین موقعیت جدی خود را خلق کرد که شوت امیر روستایی از کنار دروازه استقلال بیرون رفت.

در دقیقه ۳۹ آرمان رمضانی با ضربه سر دروازه نفت را تهدید کرد که توپ وارد دروازه نشد. رمضانی یک بار دیگر هم در موقعیت گلزنی قرار گرفت که این بار ضربه سر او مناسب نبود.

نیمه دوم

استقلال در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و بازی مالکانه‌ای به نمایش گذاشت. آرمان رمضانی در دقیقه ۵۱ نخستین موقعیت خطرناک نیمه دوم را از دست داد. او پس از این که پاس بسیار خوبی در پشت مدافعان نفت مسجد سلیمان دریافت کرد، شوتش را به دروازه نفت زد اما محسن‌زاده مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه استقلال چند موقعیت خطرناک دیگر هم به دست آورد که واکنش‌های محسن‌زاده و بی‌دقتی مهاجمان فرهاد مجیدی باعث شد که هیچ کدام از آن‌ها به گل تبدیل نشود. از آن طرف، نفت مسجد سلیمان چشم به استفاده از ضد حملات داشت.

زرد پوشان خوزستانی در دقیقه ۶۹ می‌توانستند با شوت خطرناک پیمان میری از پشت محوطه جریمه به گل برسند اما این توپ از کنار دروازه با فاصله کمی به بیرون فت.

بازی در ۱۵ دقیقه پایانی با وجود این که در اختیار استقلال داشت اما موقعیت خطرناکی روی دروازه نفت ایجاد نکرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال: سید حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، عارف غلامی، صالح حردانی (وریا غفوری، دقیقه ۶۱)، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا (کارت زرد)، امیر حسین حسین‌زاده، زبیر نیک‌نفس (آمانوف، دقیقه ۸۱)، کوین یامگا (سبحان خاقانی، دقیقه ۴۶) و آرمان رمضانی (رودی ژستد، دقیقه ۶۱).

نفت: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، امیر روستایی (احمد الجبوری، دقیقه ۷۱)، امین اسدی، میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، مجتبی مقتدایی، مسلم مجدمی، میلاد باقری و سید محمد خرم‌الحسینی (مهران امیری، دقیقه ۴۶

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان دروازه نفت محسن زاده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که بیش از دو سال است که در خانه این تیم شکست نخورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نبرد سپاهان و پرسپولیس را به طور قطع می‌توان مهم‌ترین دیدار هر فصل فوتبال ایران پس از دربی تهران بر شمرد. دیدار تیم‌های پرطرفدار تهران و اصفهان که در بعضی از فصول در دو دهه اخیر از دربی تهران هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است پر از ماجرا و داستان‌های متنوع است که لازمه هر جدال سنتی به شمار می‌رود.

در ۸۵ رویارویی دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۲۱ بار و پرسپولیس ۲۸ بار پیروز شده‌اند، ضمن اینکه ۳۶ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۹۲ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۱۰۶ گل سهم پرسپولیس بوده است.

دو تیم فردا در حالی برای چهل‌وششمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم میروند که در ۴۵ تقابل قبلی لیگ برتری، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۱۶ برد مقابل رقیب سنتی داشته است و در سوی مقابل پرسپولیس ۱۲ بار پیروز شده است. دو دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر با یک گل به سود سپاهان به پایان رسیده است.

همچنین دو تیم در مجموع ۴۱ بار در تهران به مصاف یکدیگر رفتهاند که ۱۹ برد برای پرسپولیس، هفت برد برای سپاهان و ۱۵ تساوی حاصل کار بوده است.

نکته جالب در مورد تقابل فردای دو تیم در ورزشگاه آزادی این است که سپاهان در پنج بازی گذشته به میزبانی پرسپولیس برابر این تیم شکست نخورده است. آخرین بار پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی شد، پیروزی که با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده رقم خورد. از آن بازی ۲۲۸۰ روز می‌گذرد و سپاهان در پنج دیداری که پس از آن شکست به میزبانی پرسپولیس برگزار کرده به سه برد و دو تساوی رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس

کد خبر 749298

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت