Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان،  نعمت الله بیرانوندی بیان کرد: با اعلام شکایت یک بانک خصوصی برای اجرا نشدن تعهدات ارزی یک شرکت در اهواز، پرونده این تخلف برای

رسیدگی به شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان افزود: شعبه رسیدگی کننده با تکمیل تحقیقات، تخلف را محرز و متخلف را علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به  برگشت تسهیلات دریافت شده محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جزای نقدی وصول و پرونده مختومه شده است.

برچسب‌ها تخلفات مالی خوزستان سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تخلفات مالی خوزستان سازمان تعزیرات حکومتی تخلفات مالی خوزستان سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان گرانفروشی خودرو

بهرامعلی میرزایی رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده گرانفروشی فروش خودروی به خریدار در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به گزارش و نظریه کارشناسی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۱۴۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با کارشناسی شکایت شاکی با موضوع گرانفروشی، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد