Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:31:42 GMT

رکوردهایی که استقلالی‌ها در شب جشن قهرمانی شکستند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۴۶۹۵

رکوردهایی که استقلالی‌ها در شب جشن قهرمانی شکستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی لیگ برتر سه رکورد تاریخی به دست آورد.

شاگردان فرهاد مجیدی به اولین تیم تاریخ فوتبال کشورمان در لیگ برتر تبدیل شدند که لیگ را بدون باخت به اتمام می‌رسانند. آبی پوشان در مجموع 30 بازی، 19 برد و 11 تساوی ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این تساوی سبب شد استقلال 68 امتیازی شود و بیشترین امتیاز را در طول یک فصل لیگ به دست آورد. پیش از این پرسپولیس در دو مقطع و سپاهان در یک مقطع،  67 امتیاز کسب کردند.

سید حسین حسینی با کلین شیت برابر نفت مسجد سلیمان به رکورد 18 کلین شیت در یک فصل رسید و از این لحاظ بالاتر از علیرضا بیرانوند، حامد لک و پیام نیازمند که پیش از این رکورد 17 کلین شیت را ثبت کرده بودند قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رکوردهای استقلال سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک بدشانسی بزرگ آغاز کرد و در بازی برابر ترکمنستان مصدومیت قدیمی او تشدید شد و بیرانوند مجبور به گچ گرفتن دست خود شد.

بیرو چهار بازی متوالی پرسپولیس در سال جدید را از دست داد و اگرچه عملکرد امیررضا رفیعی، گلر جوان پرسپولیس قابل قبول بود اما هواداران پرسپولیس امیدوار بودند علیرضا بیرانوند را در دیدار حساس برابر سپاهان در اختیار داشته باشند.

بیرانوند در این بازی گلی دریافت نکرد تا یازدهمین کلین شیت به نام او ثبت شود و بعد از حسینی و پورحمیدی با ۱۴ کلین شیت قرار بگیرد. باتوجه به شرایط پس از مصدومیت او، سربلند شدن در بازی با سپاهان برای این گلر بسیار مهم بود.

حضور بیرانوند در پنج فینال آینده پرسپولیس در چارچوب دروازه می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرخ‌ها در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم