Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست اتحادیه اتاق اصناف استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به همراهی اصناف با طرح یارانه‌ها، تاکید کرد: بازاریان، کسبه و اصناف استان، با درایت و دلسوزی در راستای ارتقا زیرساخت‌های اقتصادی کشور، همراه سیاست‌های اقتصادی جدید دولت در بحث اصلاح یارانه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف در طول تاریخ و در برهه‌های مختلف و حساس اعم از قبل از انقلاب، پیروزی انقلاب، هشت سال دوران دفاع مقدس، حوزه‌های مشارکت سیاسی و تحقق شعار سال نقش مهمی داشتند، تاکید کرد: اصناف در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، خیرخواهانه و کمک به مردم، اربعین و سایر موارد، پیشگام و پیشرو بودند.

استاندار سمنان ادامه داد: اصناف و بازاریان طی دو سال گذشته و همه‌گیری ویروس کرونا، به معنای واقعی آسیب دیدند اما صبوری به خرج داده و مجدداً امروز شاهد همراهی این قشر از جامعه با طرح اقتصادی دولت هستیم که امری بسیار ارزشمند است.

هاشمی بیان کرد: با همراهی مردم، کسبه، اصناف و بازاریان، هیچ‌گونه تنش اجتماعی در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در استان وجود نداشته و کوچک‌ترین دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای اساسی و سایر اقلام در استان به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه ما امروز در کنار بازاریان و اصناف و حامی آنها خواهیم بود و در کنار هم برای اعتلای کشور و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، تحقق سیاست‌های دولت مردمی و جلب رضایت مردم و خداوند متعال، گام بر می‌داریم، افزود: دغدغه‌ها و مطالبات کسبه، اصناف و بازاریان سراسر استان بررسی و با حضور تمامی مدیران کل مرتبط استان به صورت مستمر و شهرستانی پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان بیان کرد: بحث تخصصی کردن نظارت‌ها و بازدیدها از اصناف و بازار در راستای افزایش بهره‌وری و بهینه سازی امور، باید در دستور کار قرار داشته باشد.

کد خبر 5503280

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضا هاشمی اصناف استانداری سمنان هدفمندی یارانه ها بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل احتکار نماهنگ سلام فرمانده شهادت امام صادق ع خراسان رضوی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد