Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@18:53:13 GMT

باشگاه مناظره‌کنندگان جوان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۴۷۳۱

باشگاه مناظره‌کنندگان جوان افتتاح شد

در حاشیه اختتامیه دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، باشگاه مناظره‌کنندگان جوان تشکیل و اعضای شورای مرکزی آن نیز تعیین گردید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشستی با حضور برگزیدگان ادوار مسابقات مناظره باشگاه مناظره‌کنندگان تشکیل شد. در ابتدای نشست مهدیه شاه نظری، مدیر مرکز ملی گفتگو به ارائه توضیحاتی در خصوص باشگاه مناظره‌کنندگان پرداخت و بیان کرد یکی از اهداف این باشگاه برگزار کردن هرچه بهتر مناظرات توسط دانشجویان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس برگزیدگان ادوار به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در نهایت پس اعلام کاندید‌های شورای مرکزی و رای گیری، آقایان علیرضا قضاوی، نادر مستقیمی، محمد معین جوادی و محمد صالح موحد و سرکار فاطمه خانم فدایی به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی و آقایان حمید اسکندری و اسماعیل شیری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

شایان ذکر است پیش نویس آیین نامه باشگاه تنظیم و پس از بازبینی به تایید شورای مرکزی خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه مناظره مناظره سیاسی مناظره دانشجویی باشگاه مناظره کنندگان شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟